ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: پلیس ضد شورش ترکیه روز یکشنبه تظاهرات همجنس بازان را به شدت سرکوب و آنها را با گاز اشک آور و خودروهای آب پاش متفرق کردند.

به گزارش خبرگزاری دوغان، هنگاهی که تظاهرکنندگان شعار هایی علیه «فاشیسم» رژیم اسلامگرا و محافظه کار رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه سر می دادند، تعداد زیادی از نیروهای پلیس در ورودی بلوار استقلال حاضر شدند و برای متفرق کردن افراد از گلوله های پلاستیکی استفاده کرد.

پیش از آغاز تظاهرات نیز تعداد زیادی از نیروهای پلیس تلاش کردند ورودی میدان تقسیم را مسدود کردند. میدان تقسیم مرکز اعتراضات ضد دولتی ترکیه در تابستان 2013 بود. از آن زمان تا کنون هرگونه تجمعی در این میدان و حاشیه آن ممنوع است.

یک گروه غیر نظامی که ظاهرا افراد ملی گرا و اسلام گرا بودند ، نزدیک خیایان استقلال تجمع کرده و به خبرنگارانی که می خواستند این تظاهرات را پوشش دهند، حمله کردند. در این حمله چندین نفر از جمله عکاس خبرگزاری فرانسه زخمی شدند.
پلیس دست کم پنج تظاهر کننده را نیز بازداشت کرد.


































۹۷/۰۴/۰۹

نظرات  (۲)

همجنس باز نه ، همچنس گرا !
چه افراد کثیفین این همجنس بازان. 

درسته که هر فردی آزاده که هر دین و مسلک و آیینی داشته باشه ولی ارتباط دو جنس موافق با هم کمی از عقل دور است.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">