ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

خواننده نگون بخت ترکیه روی تخت بیمارستان

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵ ق.ظ
خواننده نگون بخت ترکیه به علت احتمال ابتلا به ام اس در بیمارستان بستری شد.



به گزارش ترکیه آنلاین
به نقل از رسانه های ترکیه، سردار اورتاچ  44 ساله پس از گمانه زنی های پزشکان، به علت احتمال ابتلا به بیماری ام اس در یکی از بیمارستانهای ترکیه بستری شد.

این در حالی است که فقط 20 روز از ازدواج این خواننده مشهور می گذرد.

سردار اورتاچ، بیست روز پیش و پس از سالها عاشق پیشگی با یک بانوی ایرلندی ازدواج کرد.

با کلیک روی تیتر زیر، خبر ازدواج سردار اورتاچ را بخوانید.

کنایه سردار اورتاچ به ابرو گوندش در شب عروسی

سردار اورتاچ به صحنه بازگشت + عکس

روزی که سردار اورتاچ دستگیر شد و به زندان افتاد + عکس



۹۳/۰۴/۰۹

نظرات  (۱۱)

۰۹ تیر ۹۳ ، ۰۰:۴۴ محسن تقی زاده
بیچاره...
خدا تن سالم به همه آدمای خوب بده
پاسخ:
سلام جناب آقای تقی زاده

متاسفانه این خواننده ترکیه ای زندگی سالمی و درستی نداشته و پس از بیست سال عاشق پیشگی به این بیماری مبتلا شده.
خداشفاش بده
منظورتون از اینکه ایشون زندگی سالم ودرستی نداشتن یعنی قمار بازی بودنشه اما به نظرم زندگی هر خواننده و یا حتی شخصی به خودش مربوط می شه اون چه برای ما باید مهم باشد و ما می تونیم دربارش نظر بدیم فقط هنر اون خوانند است حالا حتما شما هم نظرتون رو بگید منتظرم.
در کل ما باید یاد بگیریم دیگران رو قضاوت نکنیم منتطر جوابم
دوستش دارم . محبوب دلهاست
Konuş yüzüme konuş yüzüme konuş hata nerede

۱۲ مرداد ۹۴ ، ۰۳:۵۲ عاشق سرداراورتاچ
حاضرم نصف عمرمو بهش تقدیم کنم 
واقعا از این طرز حرف زدنتون خوشم نیومد. یعنی چی زندگی درستی نداشتن؟ یعنی هر کی ام اس داره زندگی درستی نداره؟ واقعا متاسفم.در ضمن زندگی خصوصی و حریم شخصی یک نفر به منو شما هیچ ربطی نداره. اینو قشنگ یاد بگیرین.شاید توی ایران با زور بشه به زندگی خصوصی مردم سرک کشید اما توی دنیای متمدن هرگز.والسلام
یعنی چی زندگی درستی و سالمی نداشته روش زندگی هیچ ربطی به بیماری ام اس نداره من خودم ده سالمه ام اس دارم یعنی زندگی درستی نداشتم؟ طرز حرف زدنتون اشتباهه بعدشم چرا نگون بخت الان داره کیف و حالشو از زندگی میبره شمام فقط چیزای کوچیکو بزرگ جلوه بده من خودم چهار ساله مبتلا به این بیماری الان هیچ فرقی با قبل بیماریم ندارم
دنیا دار مکافاته. چه بدیها که این به احمد کایا نکرد.
این چه وضعه حرف زدنه!!! من یازده ساله ام اس دارم ،الانم حالم خوبه،مشغول کار هم هستم،نگون بخت و قمارباز هم نیستم ،من یه انسانم،شاید تنم مریض باشه ولی ذهنم مثل بعضی ها مریض نیست!!!!!!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">