ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

زیباترین آهنگ اوزجان دنیز + موسیقی

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ب.ظ

ترکیه آنلاین: با کلیک روی مدیای زبر، قطعه yalan mi یکی از معروفترین آهنگهای اوزجان دنیز را بشنوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۹۳/۰۵/۲۷

نظرات  (۶۷)

۲۷ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۵ دانیال رحمتی
در مورد گونل زینالوا مطلب بزارید لطفا در مورد اوزجان دنیز بیشتر حرف بزنید به وبم سری بزن لطفا نظرم بده
تشکر میکنم خیلی عالیه
خیلی آهنگ قشنگی بود. ایول داره
هال کردیم . . . عالی بود. از ابرو و حادیثه هم  آهنگ بزارید
یاشاسین اوزجان آبی
فقط ابرام تاتلیس رو عشقه
Çok güzel! seviyorum
از آهنگای دیگشم بزارین. یه آهنگ داره که میگه آخشام بیزه گل
این آهنگ خیلی قدیمیه. از آهنگای جددش بزارید لطفا
bakhsh musighi shoma be rooz nist. be roozesh konid. az ahanghhaye tarkan - morad boz estefadeh konid
+++++++++++
taraneye ghashanghi boud
امیدوارم دچار غرور نشه و راهی که ابراهیم تاتلیسس طی کرد و نره

چقدر صداش شبیه به ماهسونه. باهاش مو نمیزنه

گور پدر اوزجان دنیز و همه خواننده های ترکیه
خواننده های ایران رو بچسب باا
گور پدر خواننده های درپین ایرانی . . . فقط اوزجان دنیز رو بچسپ
زندگی نامش رو بذارین لطفا
ترکیه فقط همین چندتا خواننده آقا رو نداره. کلی خواننده زن هم داره که ظاهرا شما شناختی از اونا ندارید و یا اینکه نمیخواید چیزی از اونا بذارید
یاشاسین اوزجان آبی
به سلیقه ها احترام بگذاریم .چون به خودمون احترام میذاریم.موسیقی خوب خوبه 
خیلی آهنگ قشنگیه ولی خودم آهنگ hayat arkadasim دوست دارم

یاشاسین اوزجان دنیز

 

بژی اوزجان هر بژی ماهسون و ابراهیم هر بژی هولیا افشار

خیلی عالی بود۰
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۰۰ سعید مسیبی
خیلی عالی بود . خواننده های ایران به جز قدیمیها و معین یه تار موی ازجان و مهسون و اسماعیل یکا و ابراهیم و علیشان هم نمیشوند
عالی بود.من این آهنگو توی دوران راهنمایی شنیده بودم.کلیپش هم حرف نداره.امروز بعد 14 سال دوباره این آهنگو گوش دادم.
ممنونم ازتون
بعد 15 سال خاطراتم زنده شد افسوس......
خیلی سال بود که این اهنگو گوش نکرده بودم کلی خاطره با این اهنگ داشتم تمام خاطراتم با گوش دادن این اهنگ زنده شود .عاشق ازجانم
خیلی با این اهنگ خاطره دارم.خاطرات خوش 18سالپیش که در عید نوروز 77 این اهنگ اومد تو بازار
به یاد دوران نو جوانی وعشقهای سوزناکش افتادم مرسی
خیلی این اهنگ دوست دارم،منویاده دختری که دوستش داشتم میندازه،که خودشو دوست اتیش زد.
خیلی آهنگ خوبی.کلی خاطره یادم میاره همه زندگیم توی این آهنگه خیلی عاشقشم،عاشق خوداوجان دنیز هستم
ممنون عالی بود
Asheghetam
Mimiram barash
Asheghesham asheghe ozjan
دوست دارم اوزجان 
iyi ke varsin dogum gunon mutlu olsun cok cok seviurom ozcan
اوزجان دوستت دارم من با این اهنگ خیلی خاطره دارم رفتم به 18 سال پیش ازتون ممنونم
عالیییییییییییی بود
من با این آهنگ عاشق شدم. الان با گوش کردن این آهنگ خاطرات قشنگم زنده شد. مرسی اوزجان. خیلی ماهی
اینم که مثل اکثر هنرمندای درست حسابی ترکیه کرد هست  و آریایی تبار...مث ماهسون امراه و ابراهیم تاتلسس و حولیا و... میتونید سرچ کنید ..خواننده های ترک تبار خودشون سیاهی لشکرن...اگه همین کردهای ایرانی الاصل نباشن موسیقیشون به فنا میره بابا..
چوخ چوخ یی
Deniz Ozjan is a very good looking man, a good actor and wonderful singer.  I am highly impressed
سلام میشه لطف کنید اون آهنگ اوزجان که توش میگه ((آما سن آقلاما))اسمشو محبت کنید بهم بگید ممنونتون میشم چند وقته دنبالشم متاسفانه پیدا نمیکنم
خوب نی

عالیه اوف
عاااااالی
اون زمان ها ک این اهنگ تولید شده من بچه بودم اما الان عاشق این صدا و اهنگم و ارسالش کردم برای عشقم
و قشنگتر از همه چیز این صدا و همچنین صدای ماهسون منو بیشتر به تحسین افرینش خدا وادار میکنه.....
واقعا اهنگ زیبایی هست منو یاد دوران مجردیم انداخت
ooooooookkkkkkkk
هزاران لا یک  صداش ه
حرف نداره

سلام خیلی بود لذت بردم
اوزجان دنیز فوق العاده است عاشقشم 
خیلی عالیییییییییییی بود

عالی بود
خوانندهای ایرانی واقعان دره پیتن مخصوصان اونور ابیا 
عاشقتم اوزجان
ازجان خیلی دوست دارم آهنگاتونوخیلی دوست دارم مخصوصا یالان بو
خیلی خاطرات دارم بااین اهنگ 
بسیار عالی درود برازجان دنیز ok

۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۷:۱۷ محمد واسط الهی
خیلی عالیییییییی من دوست دارم ازجان دنیز ومصطفی ججلی خیلییییی
اهنگ قشنگی بود اوزجان دنیز رو عشقه
عالی.بود.احساسات.قشنگ.درمن.برای.لحظاتی.بیدارشد.متشکرم.
عالی.بود.احساسات.قشنگ.درمن.برای.لحظاتی.بیدارشد.متشکرم.
من عاشق ازجان دنیزم

خیلی عالی بود

 

من اوزجان دنیا خیلی دوست دارم هم خواننده عالیه هم بازیگر خوبیه همه آهنگهاش دوست دارم همیشه گوش میدم خیلی خیلی زیبا می خونم اون عزیزمه اسم من نغمه




ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">