ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: یک مقام ترکیه در گفت وگو با هیأت رسانه ای کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای عربی در دفتر خود در ترابوزان ترکیه گفت: شرکت املاک و مستغلات «اعمار»، وابسته به دولت دبی، قصد دارد یک میلیارد دلار در طرح گردشگری و تجاری شهر ترابوزان در شمال شرق ترکیه سرمایه گذاری کند.




به گزارش خبرگزاری آناتولی، جاتین أکتای دبیرکل آژانس توسعه شرق دریای سیاه موسوم به «دوکا» افزود: این طرح شامل ساخت یک هتل پنج ستاره، مرکز تجاری، برج های مسکونی، پارک های تفریحی، استخر و میدان مسابقات اسب سواری است.
محمد العبار تاجر اماراتی که ریاست هیأت مدیره شرکت املاک «اعمار» را به عهده دارد، نیز اعلام کرد: این شرکت در صدد است تا از طریق شرکت زیر مجموعه خود به نام «شرکت إعمار مولز» تا پایان سال جاری میلادی یک مرکز تجاری در ترکیه، افتتاح کند.
دبیرکل آژانس توسعه شرق دریای سیاه ادامه داد: برای آن که محل اقامت گردشگران در شهر ترابوزان جوابگوی آنها باشد، ظرفیت هتل ها از 40 هزار تختخواب به 100 هزار تختخواب در سال 2020 خواهد رسید.
وی با اشاره به توسعه فرودگاه ترابوزان برای پذیرش سالیانه 15 میلیون مسافر، گفت: یک فرودگاه جدید و دو بندر نیز در این شهر در حال ساخت است.
شهر ترابوزان در شمال شرق ترکیه و کرانه دریای سیاه واقع شده که بر راه تجاری تاریخی ابریشم میان استانبول و ایران واقع است و سال ها مرکز تجاری بین المللی مهم این منطقه بوده است.
شرکت املاک و مستغلات «اعمار» هم اکنون به عنوان بزرگترین شرکت توسعه املاک و مستغلات در کشورهای حوزه خلیج فارس، شناخته می شود، از پروژه های انجام شده از این شرکت می توان به: کتابخانه اسکندریه، برج خلیفه، مرکز خرید دبی اشاره کرد.

پایان پیام/

 

نظرات  (۱)

سرمایه گذاری بیشتری هم خواهد شد به کوری چشم بدخواهان ملت تورک 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">