ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه در حسرت طلای المپیک !

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۷ ب.ظ


 رضا کایا آلپ کشتی گیر صاحب نام ترکیه  با قبول شکست در بازی فینال مقابل رقیب کوبایی، کشورش را در حسرت کسب اولین طلای المپیک گذاشت.



به گزارش ترکیه آنلاین رضا کایا آلپ فرنگی کار صاحب نام ترکیه ای با قبول شکست در بازی فینال وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2016 ریو مقابل میخائیل لوپز نونز رقیب کوبایی خود، صاحب مدال نقره این رشته المپیک شد.

او که دارای 2 طلای جهانی و 6 طلای اروپایی است، با قبول شکست مقابل لوپز دومین مدال نقره کاروان ورزشی ترکیه در المپیک ریو 2016 را به ارمغان آورد.

لوپز کوبایی نیز با قهرمانی دیشب سومین طلای متوالی خود در وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی ادوار المپیک را به دست آورد.

در مراسم توزیع مدال های این وزن احمد آییک کشتی گیر سابق تیم ملی ترکیه و نائب رئیس اتحادیه جهانی کشتی نیز حضور داشت.

رضا کایا آلپ؛ یکی از امیدهای اصلی تیم ملی کشتی فرنگی ترکیه در بازی های المپیک ریو 2016 برزیل، با برتری 4 بر صفر بر ادوارد پاپ آلمانی در مرحله نیمه پایانی، به دیدار نهایی وزن 130 کیلوگرم این دوره از رقابت ها صعود کرده بود.

وی در رقابت یک چهارم نهایی نیز با نتیجه 4 بر صفر صباح شریعتی از جمهوری آذربایجان را شکست داده بود. بشیر باباجان زاده نماینده ایران در این وزن نیز پیش از این با یک پیروزی و یک شکست از دور مسابقات حذف شده بود.


پایان پیام/


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">