ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: رئیس سازمان بسیج در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: ترکیه در شکستن کودتای آمریکایی از مقاومت الهام گرفت.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شکست کودتای آمریکایی در ترکیه گفت: دیدیم که چگونه ملت ترکیه ایستادند و آمریکا را شکست دادند. این ها درس هایی است که از مقاومت گرفته اند. نقدی که با مهر گفت و گو می کرد، افزود: ارتش رژیم صهیونیستی سرمست از پیروزی های گذشته خود در رویارویی با ارتش های بزرگ عربی تصور می کرد می تواند در هر نقطه و هر زمانی که می خواهد مخالفان خود را با استفاده از سلاح های پیشرفته و گاه غیر متعارف آماج حملات وحشیانه قرار دهد؛ تصوری که با پیروزی حزب ا... لبنان در جنگ ۳۳ روزه نمود دیگری پیدا کرد. وی با بیان این که رژیم صهیونیستی به دنبال نقشه جدیدی در خاورمیانه بود، ادامه داد: به نوعی قرار بود این واقعه زمینه ساز تحولات زیادی در منطقه باشد. رشادت و فداکاری های حزب ا... لبنان و ۳۳ روز ایستادگی در مقابل ارتشی که به پشتوانه کشورهای غربی و با برخورداری از امکانات زیادی به صحنه آمده بود، فصل جدیدی از مقاومت را به وجود آورد.

جنگ 33 روزه اولین پیروزی بر جهان استکبار بود
نقدی در خصوص تاثیر پیروزی حزب ا... لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی بر تحولات منطقه هم اظهار کرد: این پیروزی به عنوان اولین پیروزی بر جهان استکبار که تمام آن ها حمایت کننده رژیم صهیونیستی بودند، شکست پذیری مستکبران را هویدا کرد. وی ادامه داد: قبل از پیروزی حزب ا... در جنگ ۳۳ روزه، جبهه مقاومت موقعیت شکننده ای داشت و دلیل آن نیز این بود که هنوز این باور که می شود در مقابل صهیونیست ها ایستاد و آن ها را شکست داد، به‌وجود نیامده بود. وی در خصوص اهمیت حضور حزب ا... در سوریه اظهار کرد: هر کدام از جریانات و نیروهایی که هم اکنون در سوریه حضور دارند اگر حضور نداشتند، سرنوشت به شکل دیگری می شد.

پایان پیام/


هشدار سردار نقدی به اردوغان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">