ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه در انتظار اولین مدال طلای المپیک

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ب.ظ
فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم ترکیه به فینال مسابقات المپیک راه یافت.

Rıza Kayaalp, finalde


 با پایان یافتن رقابت های مقدماتی مسابقات وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2016 برزیل نفرات راه یافته به فینال مشخص شدند.

بر این اساس در وزن 130 کیلوگرم نیز رضا کایالپ، قهرمان سال گذشته جهان از ترکیه و میجاین لوپز کوبایی، قهرمان جهان و المپیک به دیدار فینال راه یافتند.

مسابقه فینال این وزن در حالی تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد که ترکیه تا کنون فقط یک نقره کسب کرده و مردم ترکیه چشم انتظار کسب اولین طلای المپیک هستند.

گفتنی است بشیر باباجان‌زاده نماینده کشورمان در سنگین‌وزن پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 3 بر یک از سد کیانگ منگ از چین گذشت و به یک‌چهارم نهایی رسید، اما در دور سوم با نتیجه 3 بر یک مغلوب ادوارد پاپ از آلمان شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند.

این کشتی‌گیر آلمانی در نیمه‌نهایی مغلوب رضا کایالپ، قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از ترکیه شد تا باباجان‌زاده وداعی تلخ و زودهنگام با مسابقات داشته باشد.

پایان پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">