ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری تهران گفت: آژانس‌های گردشگری ظرفیت سفر به ترکیه را ۵۰ درصد کاهش دادند.


رضا اباذری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس درباره اوضاع بازار برای تقاضای سفر به ترکیه پس از اعلام لغو ممنوعیت سفر به ترکیه اظهار داشت: قطعاً‌ اوضاع خاص ترکیه از لحاظ امنیتی و نحوه پرداختن رسانه‌ها به این موضوع بر مخاطبان سفر به ترکیه بی‌تأثیر نبوده است اما ترکیه همچنان یکی از مقاصد سنتی است که گردشگران ایرانی به آن رغبت نشان می‌دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: اما آژانس‌های گردشگری برای اینکه وضعیت بازار مشوش نشود ظرفیت سفر به ترکیه را 50 درصد کاهش داده‌اند تا عرضه و تقاضا به یک تعادل نسبی برسد. البته این وضعیت تا شهریور ماه ادامه دارد.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری تهران افزود: اگر این کاهش ظرفیت انجام نمی‌شد عرضه زیاد و تقاضا کم می‌شد در نتیجه حتی بر کیفیت خدمات هم تأثیر منفی می گذاشت.

قیمت تورهای ترکیه کاهش نیافته است

اباذری در پاسخ به اینکه در شرایطی که هنوز آرامش و امنیت قطعی در ترکیه برقرار نیست آیا نرخ خدمات گردشگری از جمله هتل، هواپیما و... در ترکیه کاهش نیافته و در نتیجه باعث کاهش قیمت تورهای ترکیه نشده است؟ گفت: ترکیه هنوز اثرات ناامنی را نپذیرفته و معتقد است که تنها در روز کودتا ناامنی به وجود آمده به همین دلیل قیمت‌ها را کاهش نداده است و از سوی دیگر آژانس‌های گردشگری ایران هم طبق قراردادهای قبلی، گردشگر به ترکیه می‌فرستند به همین دلیل قیمت تورها مثل قبل است و هیچ کاهشی نیافته است.
پایان پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">