ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

نخست‌وزیر ترکیه در دیدار با رئیس ستاد ارتش قطر در کاخ چانکایا از همبستگی این کشور با ترکیه پس از اقدام کودتای نافرجام گروه تروریستی فتح الله گولن تشکر کرد.

دیدار نخست‌وزیر ترکیه و رئیس ستاد ارتش قطر در آنکارا


به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از خبرگزاری آناتولی بر اساس گزارش منابع مطلع نخست‌وزیری ترکیه، بنعلی یلدریم٬ نخست‌وزیر کشور سرلشکر غانم بن شاهین الغانم٬ رئیس ستاد ارتش قطر را در کاخ چانکایای آنکارا به حضور پذیرفت.

یلدریم ضمن تشکر و قدردانی از دولت قطر گفت: پس از اقدام خائنانه کودتای گروه تروریستی فتو در 15 جولای٬ شیخ حمد و شیخ محمد امیر و وزیر امور خارجه قطر از ترکیه بازدید کرده و همبستگی خود را با دولت و ملت کشورمان نشان دادند. امروز نیز از استقبال افسر بلند پایه این کشور بسیار خرسند هستم.

وی تصریح کرد: علاوه بر همکاری‌های سیاسی و نظامی٬ در آینده در چارچوب اراده مشترک صنایع دفاعی و با اجرای بازدیدهای فنی و مقامات ارشد به همکاری دوجانبه ادامه خواهیم داد.

رئیس ستاد ارتش قطر نیز ضمن تقدیم احترام و سلام‌های امیر شیخ تمیم بن حمد آل ثانی و شیخ عبدالله بن ناصر بن خلیفه آل ثانی به نخست‌وزیر ترکیه٬ اقدام منفور کودتای تروریستی فتح الله گولن را به شدت محکوم کرد.

وی با اشاره به شجاعت و فداکاری ملت ترک و نیروهای امنیتی ترکیه در مقابل کودتاچیان، خاطرنشان کرد: ما مصمم به تقویت همکاری‌ با ترکیه در زمینه های مختلف به ویژه سیاسی٬ نظامی و صنایع دفاعی هستیم.

پایان پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">