ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

پلیس ترکیه در عملیاتی گسترده به ساختمان های مرکزی حزب دموکراتیک خلق ها در استانبول، ادیرنه، ازمیر و ماردین یورش برد و به زور وارد ساختمان شده و اتاق ها و پرونده های دفتر را مورد تفتیش قرار داد.



به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از خبرگزاری ihlas، نیروهای پلیس ترکیه، در ساعت 03:00 بامداد دیروز، عملیاتی در ساختمان مرکزی حزب دموکراتیک خلق ها در استانبول ترتیب داده اند.


HDP İstanbul İl Örgütü binasına polis baskının görüntüleri


بر اساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای پلیس ترکیه به زور وارد ساختمان مرکزی حزب در جاده کالیونچی کولوک استانبول شده و در ساختمان دست به تفتیش وسایل و اتاقها زده اند.

در این حمله که نیروهای ویژه زیادی حضور داشتند، هلی کوپتر پلیس ترکیه نیز از هوا عملیات را زیر نظر قرار داده و در طول عملیات مسیرهای مواصلاتی به ساختمان حزب دموکراتیک خلق ها توسط خودروهای زرهی مسدود شده بود.
تا این لحظه دلیل این عملیات از سوی نهادهای دولتی – امنیتی ترکیه اعلام نشده است.


گفتنی است در سال گذشته هم حمله گسترده پلیس و برخی از جوانان افراطی به ساختمان های حزب دموکراسی خلق رخ داده بود که عکسهای آن را در زیر مشاهده می کنید:


mersin1


burdur1


silifke

eregli

corum

corlu

kahramanmaras

aksaray

bursa

isparta

hopa




پایان پیام/


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">