ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

اظهار نظر اخیر خانم سیلا (خواننده معروف ترک) درباره نمایشی بودن همایش دموکراسی و شهدا در استانبول به ضررش تمام شد.



به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از خبرگزاری ihlas این خواننده قبل از برگزاری همایش دموکراسی و شهدا در استانبول، در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر شرکت در این همایش گفته بود: «من با اینکه مخالف کودتای ارتش هستم اما در این شوی تبلیغاتی شرکت نخواهم کرد»


این اظهار نظر، با بازتاب های فراوانی در فضای خبری و مجازی ترکیه مواجه شد و موجب ایجاد دردسر برای این خواننده شد به گونه ای که  کنسرت وی در بورسا را به تعطیلی کشاند.

اظهار نظر صریح سیلا باعث شد شهردار بورسا - که از طرفداران اردوغان است -  مجوز برگزاری کنسرت این خواننده در بورسا را باطل کند. از سوی دیگر یکی از شهروندان اهل بورسا با شکایت از این سیلا مبنی بر توهین به مردم و نمایشی خواندن حضور میلیونی شهروندان ترک در همایش سراسری دموکراسی و شهدا، خواهان برخورد دادستان بورسا با این خواننده شده است.



شایان ذکر است دولت اردوغان در روز یکشنبه (7 آگوست - 17 مرداد) همایش بزرگی در منطقه ینی کاپی استانبول برگزار کرد که بازیگران و خواننده های معروف ترکیه در آن شرکت کرده بودند.

این همایش در سراسر ترکیه و با هدف مخالفت با کودتاچیان برگزار شد.


پایان پیام/

نظرات  (۲)

اردوغان هم داره گندش رو در میاره .
کل کودتا نمایش بود ...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">