ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

رتبه ایران و ترکیه در جدیدترین رده بندی فیفا

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ
ترکیه آنلاین: فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) آخرین رده بندی برترین تیم های ملی فوتبال جهان برای ماه آگوست را اعلام کرد که بر این اساس، تیم ملی فوتبال ترکیه بدون تغییر جایگاه نسبت به ماه پیش از آن، در رده 19 جهان ایستاد.


تیم ملی فوتبال ایران نیز در رده بندی آگوست فیفا بدون تغییر در جایگاه 39 دنیا و اول آسیا و افغانستان نیز در رده 150 دنیا قرار گرفته است.

در رده بندی جدید فیفا در جایگاه 20 تیم برتر دنیا تغییری دیده نمی شود و مانند ماه ژوئیه تیم ملی فوتبال آرژانتین رتبه نخست دنیا را به خود اختصاص داده است.

در رده بندی برترین تیم های ملی برای ماه آگوست، تیم ملی فوتبال بلژیک و کلمبیا نیز رتبه های دوم و سوم خود را حفظ کرده اند.

کرواسی، ایسلند، اوکراین، فنلاند و کوزوو به عنوان رقبای ترکیه در گروه I مقدماتی جام جهانی 2018 از قاره اروپا نیز به ترتیب در رده های 15, 23, 30, 61 و 190 قرار دارند.

تیم ملی فوتبال کره شمالی بیشترین صعود را در رده بندی ماه آگوست به خود اختصاص داد و با جهشی 18 رتبه ای در جایگاه 99 جهان ایستاده است.

پایان پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">