ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

زیگمار گابریل وزیر اقتصاد و قائم مقام آنگلا مرکل صدراعظم آلمان درمصاحبه با تلویزیون آ.ر.د (ARD) تاکید کرد که ترکیه تا20 سال دیگر عضو اتحادیه اروپا نخواهد شد.


به گزارش ایرنا، وی گفت فکر نمی کنم که این کشور10 تا 20 سال دیگر هم بتواند عضوی از اتحادیه اروپا شود، زیرا اتحادیه اروپا خودش در وضعیتی نیست که قادر باشد حتی کشور کوچکی را به عنوان عضو جدید بپذیرد.
وزیر اقتصاد و قائم مقام صدر اعظم آلمان با این وجود درمصاحبه خود خواستار ادامه روند مذاکرات ترکیه با اتحادیه اروپا بر سر الحاق این کشور به این اتحادیه شد.
قائم مقام صدراعظم آلمان ادامه داد: در وضعیتی که هم اکنون در آن هستیم، باید به دنبال هر نوع کانالی برای تماس با آنکارا باشیم و نباید به گونه ای وانمود کنیم که گویا نمی توانیم با این همسایه پیچیده و سخت کنار بیاییم.
وی تاکید کرد: اگر حکم اعدام در ترکیه احیا شود مذاکرات این کشور برای الحاق به اتحادیه اروپا دیگر معنا ندارد.
گابریل بار دیگر نسبت به آنچه آنکارا تهدید کرده بود که توافق آوارگان را در صورت عدم لغو ویزای شهروندانش در اتحادیه اروپا اجرا نخواهد کرد، افزود: نبایستی به ترکیه باج داد.

پایان پیام/

نظرات  (۱)

اتحادیه اروپا در حال مرگ

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">