ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: نماینده حزب CHP در مجلس ترکیه فاش ساخت که بسیاری از سلاح های سنگین مورد استفاده در کودتای 15 جولای ترکیه مفقود شده اند.


به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری دوغان، گورسل تکین، نماینده استانبول در پارلمان ترکیه و عضو حزب جمهوری خواه خلق (CHP) در اظهاراتی با اشاره به رخدادهای 15 جولای 2016 گفت: سلاح بسیاری از پلیس و سربازانی که در حین کودتا کشته شده و یا بعد از کودتا دستگیر شدند گم شده است. این رقم بسیار زیادی را نشان می دهد که سلاح های مهم ترکیه هستند.
وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: بسیاری از سلاح های سنگین در قرارگاه های نظامی نیز گم شده است. زمانی که این مسئله حساس را با مبارزات ترور در کشور ارزیابی می کنیم باید همه ما متوجه خطری باشیم که تهدیدمان می کند.
گورسل تکین خاطرنشان کرد: تاوان کودتا برای ترکیه بسیار سنگین تمام شد. حرف های زیادی برای گفتن هست. بارها و بارها تاکید کرده بودیم که این جماعت گولن یک ساختار جهانی است که با استفاده از امتیازات فراوانی که دارد در حال سازماندهی شدن است.

پایان پیام/


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">