ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

بازداشت 50 پرسنل بزرگترین بیمارستان ترکیه

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ق.ظ
ترکیه آنلاین: بر اساس گزارش رسانه‌های ترکیه، مقامات دادستانی این کشور در شهر آنکارا نزدیک به 100 حکم بازداشت برای پرسنل بیمارستان نظامی "گولهانه"در ارتباط با کودتای نظامی نافرجام 15 ژوئیه صادر کرده‌اند.


به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آنادولو، دفتر دادستان عمومی آنکارا اعلام کرد، حدود 100 حکم بازداشت برای پرسنل بیمارستان نظامی گولهانه در ارتباط با کودتای نافرجام 15 ژوئیه که آنکارا سازمان وابسته به فتح‌الله گولن را پشت آن می‌داند، صادر کرده است.



پلیس مبارزه با تروریسم آنکارا عملیاتی را برای دستگیری پرسنل دارای حکم بازداشت در بیمارستان گولهانه که بزرگترین بیمارستان نظامی ترکیه است آغاز کرد. این افراد شامل پزشکان افسر، بازنشستگان، افراد معلق شده از نیروهای مسلح ترکیه و متهمانی خارج از آنکارا می‌شوند.

مجموعا 50 نفر در پی صدور این احکام، بازداشت شده‌اند.

این در حالی است که پرسنل بیمارستان گولهانه، بیمارستانهای نظامی و همچنین بهداری ارتش ترکیه بعد از کودتای نافرجام در راستای اجرای قانون وضعیت اضطراری به وزارت بهداشت ترکیه منتقل شده بودند.

پایان پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">