ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

نحوه فعالیت پولی بانک ملت در ترکیه اعلام شد

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ق.ظ
 سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه روز سه شنبه از شعبه بانک ملت در ازمیر بازدید کرد. در این دیدار مسئولان بانک تصریح کردند، سوئیفت باز و نقل و انتقال لیر و یورو از طریق این بانک با کشورمان به راحتی صورت می گیرد.



به گزارش ایرنا، محمد ابراهیم طاهریان فرد، در قالب سفرهای استانی خود به استانهای مهم دارای ظرفیت همکاریهای لازم با کشورمان، به همره حمید زادبوم رایزن بازرگانی سفارت ایران به ازمیر سفر کرده است.
سفیر ایران در سفر به ازمیر با حضور در شعبه بانک ملت، که سومین شعبه این بانک در ترکیه می باشد، از نزدیک با فعالیت شعبه و رابطه این بانک با شرکتهای ترکیه ای علاقمند به تجارت با ایران از مسئولان شعبه کسب اطلاع کرد.




در این دیدار اعلام شد، بانک ملت در ترکیه به شبکه جهانی سوئیفت وصل است و نقل و انتقال لیر و یورو از طریق این بانک به ایران و برعکس صورت می گیرد و آماده ارائه خدمات بانکی به فعالان اقتصادی و سایر ایرانیان مقیم و شهروندان ترکیه است.
بانک ملت دارای سه شعبه در ترکیه است و شعبه استانبول در ماهیت شعبه مرکزی شعبات بانک ملت در ترکیه عمل می کند.
مسئولان بانک ملت می گویند این بانک به عنوان تنها بانک ایرانی دارای شعبه در ترکیه به لحاظ سابقه حضور خود در ترکیه ارتباط نزدیکی را با بانکهای بزرگ ترکیه دارد.
شایان ذکر است ایران و ترکیه در اردیبهشت ماه گذشته در خاتمه بیست و پنجمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی در قونیه، یک موافقتنامه همکاری در زمینه بانکی به امضا رساندند.
حسین یعقوبی مدیرکل امور بین الملل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این رابطه به خبرنگار ایرنا در آنکارا گفت: با امضای این سند، فصل نوینی در روابط بانکی ایران و ترکیه شروع می شود.
یعقوبی در مورد فعالیت بانک ملت در ترکیه گفت: بانک مرکزی ترکیه اعلام کرد که سه شعبه بانک ملت ایران را به سیستم اتاق تسویه ترکیه متصل کردند. بنابراین از امروز به بعد بانک ملت خواهد توانست از این پس تمام تراکنش های خود را انجام بدهند.

پایان پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">