ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ساختار جدید ارتش ترکیه / اینفوگرافیک

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ق.ظ
 با بخشنامه دولت ترکیه، فرماندهان نیروهای زمینی، دریایی و هوایی این کشور زیر نظر وزارت دفاع و تحت امر رئیس جمهور و نخست وزیر ترکیه قرار گرفتند.


شبکه تلویزیونی ان تی وی، دقایقی پیش با اعلام این مطلب افزود: دولت ترکیه که پس از کودتای نافرجام 25 تیرماه که کشور را در وضعیت فوق العاده اداره می کند، بر اساس تصمیم جدید همچنین نیروی ژاندارمری را زیر نظر وزارت کشور درآورده است.
بر اساس بخشنامه های دولت ترکیه که در وضعیت فوق العاده «در حکم قانون» لازم الاجراست از امروز بیمارستان های نظامی این کشور نیز تحت پوشش وزارت بهداشت ترکیه درآمدند.
رسانه های ترکیه امروز (یکشنبه) همچنین به نقل از مقامات نظامی این کشور اعلام کردند که یک هزارو 389 نظامی دیگر از نیروهای مسلح ترکیه که متهم به طرفداری از 'فتح الله گولن' شده اند از کار برکنار شده اند.
مخالفات دولت آنکارا مدعی هستند که حزب حاکم و رئیس جمهور ترکیه با استفاده از فرصت بدست آمده (کودتا) در صدد پاکسازی نهادهای دولتی و یا بازداشت همه مخالفان بوده و قصد دارند که همه امور را تحت کنترل خود در آورده و هواداران خود را وارد کادرهای دولتی کنند.



پایان پیام/


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">