ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

به فاصله 20 روز پس از مهدی طارمی، حالا دومین ایرانی ریزه اسپور هم از این تیم جدا می شود تا مشخص شود یک پشت پرده ای در قرارداد آنها وجود داشته است.



به گزارش ترکیه آنلاین مهدی طارمی درست چند روز مانده به پرواز تیم ریزه اسپور به اتریش، ناگهان اردوی این تیم را ترک کرد و به تهران بازگشت و ضمن عذرخواهی از هواداران پرسپولیس اظهار داشت اشتباه بزرگی را مرتکب شده و می خواهد به همین دلیل قرارداد دو ساله ای را با قرمزها امضا کند. با توجه به کیفیت و اهمیت طارمی، هم مدیران و هم هواداران باشگاه او را بخشیدند تا دست آخر کادر فنی هم مجاب به بخشش شوند. اما ناگهان به فاصله چند هفته ناگهان این رامین رضاییان بود که اعلام کرد با باشگاه ترکیه ای فسخ کرده است. او هیچ توضیحی در اینستاگرامش نداده و تنها عنوان کرده که بعد از 5 ساعت صحبت با مدیران این تیم تصمیم به فسخ قرارداد گرفته است.

ملی پوشی که شان خود را با حضور چند روزه در فوتبال ترکیه پایین آورداگر نگاهی به اینستاگرام رامین رضاییان بیاندازید متوجه می شوید که او از وضعیت ریزه اسپور بسیار راضی بود و بعد از اولین گلزنی اش در بازی دوستانه مرتب از اوضاع احوال خوبش در این تیم می گفت و درخشش در لیگ ترکیه. اما چه شد که ناگهان او در پایان اردوی ترکیه اعلام کرد با باشگاه ریزه اسپور فسخ کرده است؟

قطعا پشت پرده ای وجود دارد. طبق پیگیری های خبرنگار ورزشی بولتن نیوز گویا بندی در قرارداد این دو بازیکن وجود داشته که گویا عملکرد آنها در اردوی 20 روزه اتریش، شرط اصلی امضای قرارداد نهایی ذکر شده بود. مهدی طارمی بعد از اطلاع از این موضوع، بلافاصله عنوان کرد که نمی خواهد بازیکن تستی باشد و از این رو ناگهان شبانه به تهران آمد اما گویا رامین رضاییان خیلی به عملکردش اطمینان داشت و با قبول این پیش شرط شرم آور به اردوی اتریش رفت. او شان خود را به عنوان یک ملی پوش ایرانی در نظر نگرفت و با این شرط موافقت کرد.

اما شکست سنگین 6 بر 2 مقابل الهلال موجب شد مسئولان ریزه اسپور نسبت به رامین رضاییان دو دل شوند. گویا آنها بعد از بررسی عملکرد این بازیکن، قیمت او را نصف توافق اولیه کردند که این حرکت آنها موجب ناراحتی رضاییان شد. از این رو او به گفته خودش 5 ساعت با مسئولان ریزه اسپور بحث کرد و دست آخر تصمیم به جدایی گرفت.

ملی پوشی که شان خود را با حضور چند روزه در فوتبال ترکیه پایین آورد

البته او هیچ قرارداد رسمی ای امضا نکرده بود و مشخص نیست چرا باید دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران راضی شوند به عنوان بازیکن تستی در اردوی ریزه اسپور حاضر شوند.

رضاییان به زودی به ایران باز می گردد و حالا باید مشخص شود مدیربرنامه های ترک این دو بازیکن چه دام وحشتناکی را برای آنها پهن کرده بود. طارمی با عذرخواهی بلافاصله بازگشت اما رامین رضاییان هم فحش شنید هم دست آخر با شروع لیگ 16 فعلا بدون تیم مانده است.

منبع: بولتن نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">