ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشرهای گوناگون مردم استانهای مختلف کشور، امریکا را متهم اصلی کودتای نافرجام ترکیه برشمرد.


به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله خامنه‌ای در بخشی از سخنان خود به مسئله کودتای ترکیه اشاره کردند و افزودند: در قضایای اخیر ترکیه اتهامی قوی وجود دارد که کودتا با تدبیر و تدارک امریکایی‌ها انجام شده که اگر این مسئله ثابت شود، رسوایی بزرگی برای امریکا خواهد بود.

ایشان با اشاره به روابط خوب ترکیه با امریکا به عنوان متحدی منطقه‌ای، خاطرنشان کردند: امریکایی‌ها با اسلام و گرایش اسلامی مخالفند، بنابراین در ترکیه نیز که گرایشهای اسلامی وجود دارد، کودتا به راه می‌اندازند.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: البته این حرکت سرکوب، و امریکا در چشم مردم ترکیه نیز منفور شد و امریکایی ها در عراق، سوریه و نقاط دیگر نیز به همین شکل، رو به ضعف هستند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به وعده قطعی الهی در نصرت یاری دهندگان دین خدا افزودند: اگر ملت ایران به این وعده قطعی خوش‌بین باشد و مقدمات آن را فراهم کند، همه مشکلات برطرف خواهد شد.

پایان پیام/


نظرات  (۲)

بلاخره اسلام ترکیه ای، اسلام امریکاییه یا اسلام ناب؟ من که گیج شدم
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۰۳:۲۱ تورک اوغلو
رهبر انقلاب کاملا تشخیص درستی داده است آمریکا روسیه و اروپا به دنبال تضعیف دولتهای منطقه و تجزیه کشورهای جهان خصوصا کشورهای خاورمیانه و مسلمان و مخصوصا ترکیه هستند

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">