ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: ظرفیت تمامی زندانهای استانهای استانبول، آنکارا و ازمیر پر شده است و دادگستری ترکیه درحال اندیشیدن تمهیداتی برای ایجاد فضا جهت بازداشت گسترده تر مخالفان است.


به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه جمهوریت، بر اساس اطلاعات به دست آمده از وزارت دادگستری ترکیه، ظرفیت تمام زندان های استانبول، آنکارا و ازمیر در حال حاضر پر شده است و به همین دلیل وزارت دادگستری ترکیه در حال اتخاذ تدابیر ویژه برای ابجاد فضا در زندان ها است.
در همین راستا پرونده زندانی های عادی که از دوره محکومیت آنان کمتر از 5 سال بافی مانده است به وزارت دادگستری ترکیه منتقل شده و تحت شرایط خاص امکان آزادی آنان وجود خواهد داشت.
انتشار این اخبار باعث شده است تا مسئله عفو عمومی در ترکیه مطرح شود که وزارت دادگستری ترکیه با رد هر گونه عفو عمومی اعلام کرده است تنها به منظور ایجاد فضای لازم در زندان های استانبول، آنکارا و ازمیر تحت شرایط خاصی زندانیانی که مدت محکومیت آنان 5 سال کمتر است و مرتبط با مسائل سیاسی و امنیتی نمی باشند آزاد خواهند شد که این آزادی نیز تحت نظارت و کنترل خواهد بود.

پایان پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">