ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

بعد از 17 مرداد امکان مسافرت به ترکیه وجود دارد !

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲ ب.ظ
رئیس جمهور ترکیه از هوادارانش خواست تا در یکشنبه آینده (17 مرداد) به تجمعات شبانه در میدان های اصلی شهرهای ترکیه پایان دهند.


به گزارش ترکیه آنلاین اردوغان شنبه شب در مصاحبه ای زنده با کانال تلویزیونی  A HABER با اشاره به اینکه در این زمینه پیشنهاد جدیدی دارد گفت در یکشنبه هقته آینده (7 اگوست) با یک گردهمایی بزرگ در محله "ینی کاپی" در استانبول می توان به این گردهمایی ها خاتمه داد.

اعلام این مطلب از سوی اردوغان به معنای آرام شدن اوضاع ترکیه و رفع خطر است از این رو ممکن است سازمان گردشگری ایران ممنوعیت فروش بلیط و تور به مقصد ترکیه را لغو کند.

گردهمایی های شبانه هواداران حکومت ترکیه و مخالفان کودتای نافرجام اخیر در این کشور تحت عنوان "نجات دموکراسی " از شب کودتا آغاز شده و همچنان با گذشت بیش از دو هفته از کودتا ادامه دارد.

این گردهمایی ها با فراخوان اردوغان و به پیشنهاد او در ادامه درخواست او از شهروندان ترکیه در شب کودتا به منظور حضور در خیابان ها و مقابله با کودتاگران ارایه شد.

اردوغان پس از عبور از بحران در شب کودتا و دفع کودتاگران، در سخنانی اعلام کرد که این حضور مردم در خیابان ها باید تا زمان اطمینان کامل از دفع خطر کودتا ادامه یابد.

درشب های گذشته دهها هزار نفر از هواداران اردوغان و حزب حاکم ترکیه در این گردهمایی های شبانه حضور یافته اند. این گردهمایی ها حواشی خاص خود را نیز به همراه داشته است از جمله اینکه توزیع برخی اقلام غذایی در حاشیه این گردهمایی ها جلب توجه کرده است.

پایان پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">