ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

کنایه حسن روحانی به کودتاگران ترکیه

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۷ ب.ظ
ترکیه آنلاین: دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در جریان سفر استانی به کرمانشاه در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: ما در منطقه ای هستیم که متاسفانه برخی هنوز فکر می کنند، می توانند با کودتا قدرت را جا به جا یا با تانک، توپ، هواپیما و بالگرد، یک حکومت برآمده از رای مردم را سرنگون کنند. امروز دورانی است که تنها صندوق آرا می تواند راه حل مسایل و مشکلات کشورهای منطقه از جمله در ترکیه ،سوریه، عراق، لبنان و یمن باشد.


وی ادامه داد: ما در منطقه ای هستیم که هنوز نفهمیده اند امروز دوران کودتا به سرآمده و توپ و تانک راه حل نیست، این جماعت باید بدانند که راه چاره رفع مشکلات، مردم سالاری و احترام به رای اکثریت است.
روحانی افزود: همان طور که ملت ایران در طول این 37 سال نشان داد هر کسی که می خواهد نظر خود را به گوش مردم برساند باید در معرض رای مردم قرار گیرد، امروز دورانی است که راه حل مشکل، صندوق های رای است و کسانی که حرفی دارند باید در پای صندوق های رای حرف خود را بزنند.

پایان پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">