ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

هزینه کاشت مو در ترکیه چقدر است؟

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۳ ب.ظ
رئیس شورای توسعه گردشگری درمانی ترکیه اعلام کرد: سالانه 100هزار گردشگر برای کاشت مو به ترکیه می آیند.



به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از روزنامه حریت امین چاکماک٬ رئیس شورای توسعه توریسمِ درمانی ترکیه، در گفت وگو با خبرگزاری آناتولی اعلام کرد: سالانه 100 هزار گردشگر که 67 درصد آن از امارات متحده عربی است، برای کاشت مو به ترکیه می آیند.



چاکماک با اشاره به این که 746 هزار گردشگر خارجی در سال 2015 با هدف انجام امور درمانی به ترکیه سفر کرده اند، عنوان کرد: ترکیه سال گذشته و در زمینه توریسم درمانی 5.8 میلیارد دلار در آمد داشته است. به این ترتیب به نظر می رسد که سهم هزینه هر توریست درمانی در حدود 8 تا 10 هزار دلار بوده که در مقایسه با در آمدی که از گردشگران عادی با متوسط هزینه 800 دلار وارد اقتصاد صنعت توریسم ترکیه شده، بسیار قابل توجه است.

وی افزود: در این رابطه گردشگرانی که با اهداف درمانی به ترکیه آمده‏ اند با احتساب هزینه های اقامت، برای کاشت مو؛ هزار و 500 دلار- برای عمل جراحی چشم؛ 3500 تا 5 هزار دلار- برای پیوند اعضا؛ در 30 تا 120هزار دلار- برای عمل جراحی قلب؛ 150 هزار دلار و برای پیوند مغز استخوان نیز 250 هزار دلار هزینه کردند.

قابل ذکر است که در رابطه با عمل جراحی چشم؛ سالانه به طور متوسط تعداد 25 هزار بیمار به ترکیه سفر کرده اند که حدود 20 هزار نفر آن ها از کشورهای اروپایی بوده اند.

وی اضافه کرد: تعداد این گردشگران فرصت های مناسبی را در زمینه توریسم ایجاد می کند و آژانس های گردشگری که همواره به دنبال یک بخش جایگزین در کنار موقعیت جغرافیایی ما بوده اند، می توانند از این پتانسیل بسیار مهم استفاده کنند. در این زمینه و حال حاضر؛ حدود 12.5 میلیون نفر از جمعیت بالای 55 ساله اروپا و کشورهای عربی از اهداف اصلی ما در توسعه توریسم درمانی هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در زمینه عمل جراحی کاشت مو٬ دکترهای بسیار مشهور و خبره ای در ترکیه وجود دارند. علاوه بر آن تمرکز بر معرفی عمل جراحی چشم و پیوند اعضا، نیز از اهداف ما در شورای توسعه توریسم درمانی ترکیه هستند.

انتهای خبر/


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">