ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

شاید مهمترین انگیزه سفر اکثر ایرانیان به استانبول، خرید از مراکز تجاری و نمایندگی برندهای معروف باشد. در این میان یکی از مراکز تجاری که بیش از همه نظر توریست های ایرانی را به خود جلب کرده مرکز تجاری اولیویوم است.



به گزارش ترکیه آنلاین مرکز تجاری اولیویوم طی ماه های گذشته تبلیغات بی سابقه ای را برای کشاندن توریست های داخلی و خارجی به خود انجام داده و مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. از همین رو بیشتر ایرانیان در سفر خود با تصور ارزان بودن اجناس به این مرکز تجاری مراجعه می کنند. با نگاهی به قیمت های پوشاک مغازه های این مجتمع در طی چند روز گذشته و مقایسه آن با سایر مجتمع ها می توان به طور قاطع به مسافران ترکیه این توصیه را پیشنهاد کرد که وقت خود را در مرکز تجاری تجاری اولیویوم هدر ندهند چون چیز به درد بخوری گیرشان نمی آید.

http://www.olivium.com.tr/wp-content/uploads/2014/03/MG_5606-Medium.jpg

مسافران ایرانی در گرمای هوای استانبول به امید خرید لباس با قیمت ارزان، مسیر 15 کیلومتری میدان تکسیم تا مرکز تجاری اولیویوم (واقع در زیتون بورنو) را با اتوبوس یا مترو و تاکسی را طی می کنند تا به این مرکز برسند اما وقتی داخل این مرکز شده و با قیمت های بالای اجناس روبرو می شوند شوکه شده و از خرید منصرف می شوند و در این میان سه الی چهار ساعت از وقت مفید خود و مقداری لیره را هدر می دهند.

برای نمونه قیمت یک کوله پشتی در مغازه ای در شیشلی حدود 60 لیره است اما همان کوله پشتی در مرکز اولیویویم 75 لیره است.
در الیویویم قیمت تی شرت با مارک لاگوست 65 لیره است که این قیمت را در فروشگاه های آکسارای و تقسیم هم مشاهده خواهید کرد.

البته قیمت ها در تمامی فروشگاه های این مرکز گران نیست و با جستجوی کامل می توان لباسی با قیمت مناسب پیدا کرد اما توجه داشته باشید که در میان بیش از 100 مغازه، فقط چند مغازه قیمت های مناسبی نسبت به تهران دارند.

http://www.olivium.com.tr/wp-content/uploads/2012/09/nike5.jpg

به نظر می رسد مدیران مرکز تجاری اولیویوم در ابتدای فعالیت خود به دلیل دوری این مرکز از مرکز توریستی استانبول، اجناس را با قیمت ارزن به مشتریان می فروختند تا بتوانند مشتریان را از چهار سوی این شهر بزرگ جذب کنند اما اکنون پس از معروف شدن و تبدیل شدن به یک برند مشهور، اجناس را با قیمت های واقعی به مشتریان عرضه می کنند.

پایان پیام/


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">