ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: قوانین اقامت ترکیه جزییات زیادی دارد و در طول سالهای اخیر تغییرات زیادی روی آن صورت گرفته است و برای اینکه خارجیها بتوانند با خیال راحت و اطمینان از دریافت جواب درست ، سوالاتی که درباره اقامت خود در ترکیه دارند  را از منبع موثقی بپرسند ، دولت ترکیه اقدام به ایجاد مرکز مشاوره مشکلات اقامتی برای خارجیان مقیم در ترکیه کرده است . کافیست با شماره 157 که به صورت 24 ساعته فعال میباشد تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید .



مشاورین این مرکز مسلط به زبان های ترکی ، انگلیسی ، روسی و عربی میباشند و شما میتوانید تمام سوالات مربوط به اقامت خود و خانواده خود در ترکیه را بپرسید و پاسخ درستی دریافت کنید . برای تمدید اقامت ترکیه ، ویزای ترکیه ، اقامت غیر قانونی در ترکیه پس از اتمام ویزا  و به صورت کلی مشکلات اقامتی مربوط به خارجی ها در ترکیه را میتوانید با این شماره تلفن تماس گرفته و مشاوره بخواهید و بدون نیاز به اینکه  نیاز به پرداخت هزینه ای باشید پاسخ تمام سوالات خود را در مورد اقامت بپرسید . اگر از خارج از ترکیه هستید نیز  می توانید با شماره 00903121571122 تماس بگیرید و اطلاعات کسب کنید .

در صورت نیاز میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.yimer.gov.tr/ مراجعه کنید.


پایان پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">