ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

تیم ملی فوتبال کرواسی با درخشش مودریچ و تکیه بر کار گروهی قابل تامل موفق شد برابر ترکیه به پیروزی برسد.

به گزارش ترکیه آنلاین این دو تیم  که از گروه D  به مصاف هم رفته بودند در هوایی بارانی و تحت تدابیر شدید امنیتی بازی حساس و دیدنی را در استادیوم پارک دو پرنس فرانسه کلید زدند. کرواسی با دو هافبک نام آشنا و هماهنگ خود خیال فتح میانه میدان را داشت، راکیتیچ و مودریچ برای ترکیه یک زوج خطرناک و دردسرساز بودند.

بازی از همان ابتدا رنگ و بوی خشونت داشت و البته سهم ترکیه از این جوسازی و خشونت بیش از کرواسی مشاهده می‌شد.


مردان فاتح تریم در میانه میدان دونده و هماهنگ ظاهر می‌شدند اما تکنیک بالا و تجربه بزرگانی چون راکیتیچ، بروزویچ و مودریچ مشکل اصلی ترکیه در میانه میدان بود.

مانژوکیچ به عنوان مهاجم نوک کرواسی مسئولین سنگینی بر دوش داشت و البته از سوی هافبک‌های تیمش به خوبی تغذیه نمی‌شد.

کرواسی بیش از ترکیه حمله می‌کرد و عطش گلزنی او بیش از مردان تریم حس می‌شد، مدافعان ترکیه سختی بسیاری کشیدند تا حملات پیاپی و زهردار کرواسی را مهار کنند.

خشونت مردان تریم لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کرد و خطای شدید روی مانژوکیچ اعتراض شدید نیمکت‌نشینان کرواسی و هواداران این تیم را در پی داشت.

فشار کرواسی لحظه به لحظه افزایش پیدا کرد تا این که لوکا مودریچ کار را تمام کرد و از نقطه‌ای که کسی تصورش را نمی‌کرد با شوت حساب شده خود، دروازه باباجان را باز کرد.

نیمه اول با برتری یک بر صفر کرواسی برابر ترکیه به پایان رسید.

نیمه دوم با چاشنی خشونت نزد ترکیه کلید خورد و حملات حساب شده و زهردار کرواسی همچنان ادامه داشت.

فاتح تریم پس از تجربه حملات سنگین کرواسی در دقایق ابتدایی نیمه دوم، آردا توران را از بازی بیرون کشید و به جای او بوراک ییلماز را وارد میدان کرد.

بی دقتی‌های سرنا پایان نداشت و شاید اگر این بازیکن با تجربه و قدیمی دقت بیشتری داشت و بد شناس نبود، کرواسی تا دقیقه 68 بازی حداقل یک گل دیگر به نام خود ثبت می‌کرد.

تریم، مجبور شد توسون را از نوک خط حمله خود حذف کند و جای او را به امره مور 18 ساله بدهد، این تعویض تاکتیکی البته قابل پیش بینی بود، ترکیه با این تغییر ریسک بزرگ کرد و میانه میدان را به بهای حضور حداکثری در خط حمله به حریف تقدیم کرد.

کرواسی همچنان تیم برتر میدان بود و ترکیه خیلی خشو شانس بود که بیشتر از یک گل دریافت نکرد. بازی به دقایق پایانی خود نزدیک می‌شد و تعویض‌های فاتح تریم راه به جایی نبرده بود.

ضربه سر پریشیچ هم به تیر دروازه ترکیه کوبیده شد تا برتری کرواسی بیش از پیش بر شیرهای عثمانی دیکته شود.

51 درصد ترکیه و 49 درصد کرواسی نشان از تعادل ایجاد شده در اواخر بازی داشت و مسلم بود که هر دو طرف به این نتیجه راپی شده‌اند. راکیتیچ نیز در دقیقه 89 از زمین بازی بیرون آمد و جای خود را به شیلدنفیلد داد. کرواسی مانژوکیچ را نیز برای اتلاف بیشتر وقت بیرون کشید و به جای او پیاچ وارد میدان شد.

کارت زرد: توسون 30 و بالتا 47 ترکیه و استرینیچ 79 کرواسی

انتهای پیام/

۹۵/۰۳/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">