ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

محمد علی کلی 1 - رجب طیب اردوغان 0

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ب.ظ
ترکیه آنلاین: پس از اعتراض روز گذشته اردوغان به عدم سخنرانی اش در مراسم تدفین محمد علی کلی و ترک این مراسم و بازگشت وی به ترکیه، یکی از هنرمندان آلمان با استفاده از لیزر، تصویری خلق کرد که در آن شکست اردوغان از محمد علی کلی به نمایش در آمده است.





رئیس‌جمهوری ترکیه که برای شرکت در مراسم خاکسپاری محمد علی کلی بوکسور اسطوره‌ای آمریکا به ایالت کنتاکی سفر کرده بود، با هواپیمای اختصاصی به همراه چند تن از مقامات این کشور، زودتر از موعد مقرر آمریکا را به مقصد ترکیه ترک کرد.
به نوشته دوغان برخی منابع گفتند، با این قصد اردوغان که می خواست قطعه پارچه ای از پوشش کعبه معظمه را روی تابوت کلی قرار دهد مخالفت شده است. منابع دیگری نیز ادعا کردند که مخالفت مسئولان با قرائت قرآن از سوی «محمد گورمز» رئیس دیانت ترکیه در مراسم خاکسپاری کلی موجب عصبانیت اردوغان شده است.
این در حالیست که پیش از عزیمت اردوغان به آمریکا «باب گونل» سخنگوی خانوادگی محمد علی کلی گفته بود که در مراسم تدفین قهرمان اسطوره ای بوکس جهان برنامه ای برای سخنرانی رئیس جمهوری ترکیه و پادشاه اردن وجود ندارد.
«باب گونل» گفت: قرار بود رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و ملک عبدالله پادشاه اردن در این مراسم سخنرانی کنند ولی به دلیل اضافه شدن دو سخنران دیگر به این مراسم، جایی برای سخنرانی مقامات خارجی وجود ندارد.

پایان پیام/

نظرات  (۱)

به آن هنرمند آلمانی و ادمین سایت: 
اردوغان 100..انگلا مرکل صفر . 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">