ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

شهر داعشی ها و برده های جنسی در ترکیه + عکس

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸ ق.ظ

روزنامۀ "گاردین" انگلیس گزارشی دربارۀ شهر "غازی آنتپ" ترکیه منتشر کرد که به پایگاه تجمع عناصر "داعش" و پناهندگان سوری تبدیل شده است.



شهر غازی آنتپ که پیش از جنگ سوریه با باقلواهایش شناخته می شد، اکنون به مرکز تجمع جاسوسان سرویس های اطلاعاتی، پناهندگان سوری، نیروهای امداد رسان بین المللی و، خطرناکتر از همه، اعضای هسته های خاموش "داعش" تبدیل شده است.

 

جوانان و نوجوانان اروپایی تلاش می کنند با رساندن خود به غازی آنتپ، به داعش بپیوندند. چندی پیش نیز انبوهی از مواد منفجره، کمربندهای انفجاری، نارنجک و تفنگ های کلاشنیکوف در یکی از آپارتمان های شهر کشف شد.

ابراهیم الباقوری، یکی از دو برادر متهم به اجرای عملیات تروریستی بروکسل در فروردین ماه سال جاری که 32 کشته بر جا گذاشت، نیز در این شهر دستگیر و به هلند تحویل داده شده بود.

با نزدیک شدن به قلب غازی
آنتپ، دنیای پنهان بردگان جنسی هم نمایان می شود، جایی که زنان و دختران مردان کشته شده به دست "داعش" فروخته می شوند تا خزانۀ "خلیفه" پر از پول شود.



شایعات بسیاری دربارۀ رفت و آمد گستردۀ عناصر "داعش" به شهر وجود دارد. گذشته از این به راحتی می توان چهرۀ "جهاد گرایان" را در این شهر، که ریش های پر پشت نشانۀ آنست، تشخیص داد. این افراد به جای پوشیدن لباس های معمولی، از لباس های معروف به "افغانی" یا "پاکستانی" استفاده می کنند، که لباس بسیاری از عناصر "داعش" است.

حمایت های دولت اردوغان از گروه های تروریستی مانند "داعش" عواقب خطرناک خود را برای ترکیه نمایان ساخته است که از جملۀ آن حضور گستردۀ عناصر "داعش" در خاک این کشور و عملیات های تروریستی متعددی است که این گروه علیه شهروندان ترکیه انجام داده است.

پایان پیام/

۹۵/۰۲/۲۲

نظرات  (۲)

اقا تهمت نزن همه ملا مسلمانیم اینم شد قضیه عکس گرفتن بلال اردوغان و داعشی ها که اخرش گنده شایعه بودنش دراومد
برده داری جنسی را نه در تورکیه عزیز بلکه در اروپا جستجو کنید. در ایران هم متاسفانه روسپیگری بیداد میکند

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">