ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

افزایش تمایل مردم ترکیه برای سفر به تبریز

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۸ ب.ظ
ترکیه آنلاین:  استاندار ارزروم، از مطالعه برای راه‌اندازی خط هوایی تبریز-ارزروم خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این خط هوایی، تبادل گردشگر تسهیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، احمد آلتی بارماق در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی، با تأکید بر اینکه باید سفرهای زمینی گردشگران دو استان را افزایش دهیم، اظهار داشت: زمینه تردد گردشگران از طریق خطوط هوایی در حال طی شدن مراحل اخذ مجوز در دو کشور است و باید قبل از راه‌اندازی آن، خطوط زمینی را توسعه دهیم.



وی به قرابت فرهنگی و وجود مراودات فرهنگی دو استان اشاره کرد و گفت: هنرمندان و فعالان فرهنگی آذربایجان شرقی بارها برای اجرای برنامه به ارزروم سفرکرده‌اند که برای استحکام روابط فرهنگی و هنری دو استان بسیار مؤثر بوده است.

استاندار ارزروم ترکیه، به تجربیات و توانمندی‌های استان درزمینه هتلداری و صنعت توریسم را مورداشاره قرار داد و تصریح کرد: با تعاملات خوبی که بین شهرداران دو استان وجود دارد، می‌توان با تبادل تجربیات، برای ارتقای مدیریت شهری دو استان و افزایش تبادل گردشگر، تلاش کرد.

احمد آلتی بارماق، بابیان اینکه به دلیل نزدیکی و ارتباطات دوستانه‌ای که وجود دارد، تبریز را خانه خود می‌دانیم، ابراز داشت: از هیئت تجاری و سیاسی تبریز و آذربایجان شرقی برای حضور در ارزروم رسماً دعوت می‌کنیم.

وی، در ادامه، با اشاره به اینکه در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ارزیابی صورت گرفته نشان می‌دهد، تمایل زیادی برای سفر به تبریز وجود دارد، تصریح کرد: برای ارتقای روابط آذربایجان شرقی و ارزروم، تلاش می‌کنیم که به‌عنوان دو همسایه، در عمل ارتباطات دو استان را گسترش دهیم.

استاندار ارزروم، از مطالعه برای راه‌اندازی خط هوایی تبریز-ارزروم خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این خط هوایی، تبادل گردشگر تسهیل خواهد شد.
۹۵/۰۱/۳۱

نظرات  (۱)

باکی تبریز آنکارا.........بیز هارا ........هارا

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">