ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

مدیرعامل بانک پارسیان در مراسم دیدار نوروزی با کارکنان این بانک، ضمن تبریک سال نو به همکاران، برای یکایک آنها آرزوی موفقیت و بهروزی نمود و از برنامه های سال 95 برای مقاوم سازی بانک پارسیان، کمک به رونق اقتصاد کشور، بهبود خدمات و جلب رضایت مشتریان بانک خبر داد.




به گزارش ترکیه انلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک پارسیان، کورش پرویزیان با اشاره به ضرورت توجه به منافع سهامداران و سپرده گذاران بانک گفت: در سالهای گذشته سود خوبی را در بین سپرده‌گذاران تقسیم کردیم  و در این سالها فاصله بین هزینه سپرده ها و درآمد حاصل از تسهیلات بانکی در حد مناسب و قابل قبولی بود. اما به خاطر برخی از مشکلات در فضای داخلی و خارجی این موقعیت و شرایط تاحدودی تضعیف شد. در نتیجه برای بهبود این روند، اقدام به جراحی و بازنگری کرده ایم  و با حمایت سهامداران ارجمند، اعضای محترم هیئت مدیره و همکاری مدیران بانک، برخی از این مخاطرات  برطرف شده و با یاری همکاران ارجمند بانک در آینده، استحکام شاخص ها و فضای درونی و فضای بیرونی بانک اقدام می کنیم.

 وی افزود: لازم است که از ظرفیت های ایجاد شده در جهت ایجاد ارزش افزوده و سود برای سهامداران و ذینفعان  بانک به نحو احسن استفاده کنیم. سرمایه گذاری دربانک باید با سود آوری برای سهامداران همراه شود و به دنبال آن افزایش سرمایه بانک نیز محقق شود. در همین راستا  ما امسال افزایش سرمایه بانک پارسیان را تا سقف 5 هزار میلیارد تومان پیش بینی کرده ایم و امیدوارم که حوزه مالی وحوزه طرح و برنامه واعتبارات با موفقیت بتواند این اتفاق مهم و لازم برای تقویت و مقاوم سازی بانک،  محقق شود.

مدیرعامل بانک پارسیان ادامه داد: در شرایط کنونی، بانک پارسیان ظرفیت فعال شدن و افزایش حضور در حوزه بین الملل و کسب و کارهای جهانی را دارد. در سال گذشته جهت گیری افزایش تعداد شعب ارزی از 45 به 60 شعبه را داشتیم و شاهد توسعه و رونق خوبی در بانکداری بین المللی بودیم. امیدواریم که با وجود مدیران و تیم خوبی که در بخش بین الملل بانک وجود دارد زمینه ساز بروز فعالیت های بسیار بهتری برای بانک پارسیان در عرصه  بانکداری بین المللی و تجارت خارجی کشور باشیم.  پرویزیان  در ادامه از رونمایی طرح  پارسی کارت خبرداد که با همت همکاران حوزه طرح و برنامه و فن آوری اطلاعات بانک، شرکت لوتوس و  هلدینگ فن آوری اطلاعات و با مشارکت صرافی پارسیان در حال اجرایی شدن است.

این  کارت اعتباری برای مشتریان پارسیان با درجه بندی خاص و با قابلیت استفاده در خارج از کشورخواهد بود که در ابتدا قصد داریم با هماهنگی بانک مرکزی ج.ا.ا در ترکیه، عراق، روسیه  و کشورهای حوزه خلیج فارس عملیاتی شود.

برای این  کارت  قابلیت اتصال به دو حساب ارزی و ریالی به صورت تواماً طراحی شده است  که با تک نرخی شدن ارز، پشتیبانی بانک مرکزی در بخش سوئیچ و تصفیه، بانک پارسیان به عنوان پایلوت در این عرصه آماده خدمت گزاری به مشتریان خود خواهد بود. پرویزیان درادامه  ابراز امیدواری کرد که سال 95، با همکاری و هم افزایی کلیه حوزه های بانکی بتوانیم محصولاتی ارائه دهیم که به عنوان بانکی پیشتاز در کلیه کسب و کارهای بانکی شناخته شویم و این سرآمدی به پایداری و تثبیت برسد.

پایان پیام/
۹۵/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">