ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

فوتبال ایران در جدیدترین رده بندی فدراسیون جهانی که اولین رنکینگ سال ۹۵ به حساب می آید با دوپله صعود در رده چهل و دوم جهان قرار گرفت ضمن اینکه در میان تیم های آسیایی همچنان اول است.



به گزارش ترکیه آنلاین چهارمین رده بندی فوتبال کشورهای مختلف دنیا در سال ۲۰۱۶ امروز پنجشنبه از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) منتشر شد. فوتبال ایران که در رده بندی ماه گذشته بدون تغییر جایگاه در رده چهل و چهارم باقی مانده بود در رده بندی جدید منتشر شده فیفا که اولین رنکینگ فوتبال ایران در سال جدید به حساب می آید، به لطف دو پیروزی برابر هند و عمان که در چارچوب دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار شد با صعود مواجه شد.

ترکیه هم با هفت پله صعود به رده 13 رسید و به عنوان ششمین تیم اروپا در جایگاه ویژه ای قرار گرفت.

در این رنکینگ فوتبال ایران با دو پله صعود و مجموع ۶۷۲ امتیاز در رده چهل و دوم جهان قرار گرفت ضمن اینکه در میان تیم های آسیایی همچنان اول است. در این رنکینگ بعد از ایران، تیم استرالیا با ۶۰۱ امتیاز در رده ۵۰ قرار دارد. کره جنوبی با ۵۷۹ امتیاز جایگاه ۵۶ را به دست آورده و ژاپن هم با ۵۷۷ امتیاز در رده ۵۷ ایستاده است. عربستان هم با ۵۵۹ امتیاز در رده ۶۰ قرار دارد.



پایان پیام/

نظرات  (۱)

در تیم ایران هم سردار آزمون از خودمان است او ترکمن گنبدی است... بترکه چشم دشمنان تُرک 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">