ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

از سفر به 19 شهر ترکیه پرهیز کنید

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ب.ظ
ترکیه آنلاین: سفارت آمریکا در آنکارا طی بیانیه ای رسمی از شهروندان آمریکایی مستقر در ترکیه خواست تا از سفر به 19 شهر این کشور که بیشتر آنها کردنشین هستند پرهیز کنند.



به گزارش کردپرس به نقل از حریت، سفارت آمریکا در ترکیه در بیانیه ای از اتباع کشورش خواست تا به 19 شهر ترکیه سفر نکنند که بیشتر این شهرها در کردستان ترکیه هستند.

سفارت آمریکا در آنکارا در این بیانیه رسمی که در سایت این سفارت منتشر شده است به شهروندان آمریکایی که در ترکیه هستند هشدار داد تا از سفر به شهرهای کلیس، اسکندرون، غازی عنتاب، شانلی اورفا، شرناخ، دیاربکر، وان، سرت، موش، ماردین، باتمان، بینگول، درسیم، حکاری، بتلیس، الازیغ، آدانا و ازمیر و موغلا پرهیز کنند.

همچنین در این بیانیه از شهروندان آمریکایی خواسته شده است تا به شهرهای مرزی ترکیه با سوریه نروند و این دستور تا زمانی که امنیت به منطقه بازنگردد پابرجا است.

این بیانیه در حالی منتشر می شود که در چند هفته گذشته انفجارهای مختلفی در آنکارا، استانبول، دیاربکر و چند منطقه دیگر ترکیه رخ داده است.

پایان پیام/
۹۵/۰۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">