ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

پا قدم نحس بازیکن ترکیه ای برای بارسلونا

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ق.ظ
ترکیه آنلاین: ال‌کلاسیکو صد و هفتاد دوم با برتری رئال مادرید 10 نفره مقابل بارسلونا دقایقی پیش به پایان رسید.



در این دیدار که از ساعت 23 روز شنبه 14 فروردین در ورزشگاه نیوکمپ و در حضور 99264  هزار هوادار برگزار شد برای بارسا پیکه در دقیقه 56 و برای رئال بنزما در دقیقه 62 و رونالدو در دقیقه 85 گلزنی کرد.

این دیدار با حملات بارسا آغاز شد و رئال سعی داشت با گرفتن فضا مانع حملات شاگردان انریکه شود. در ادامه بارسا دوبار در موقعیت گلزنی قرار گرفت که با خطای رئال ها از این مهم بازماندند تا نیمه اول با نتیجه بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم، بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و با گلی که پیکه به ثمر رساند از حریف پیش افتاد اما در ادامه بر خلاف انتظارات، رئال با تغییر برنامه و رو آوردن به بازی بلند به بازی برگشت و توسط بنزما به گل رسید.

 پس از گل تساوی رئال، سرمربی بارسا برای تهاجمی کردن تیمش آردا توران ترکیه ای را وارد بازی کرد اما نه تنها وضعیت تیم بارسا هجومی تر نشد بلکه به لاک دفاعی فرو رفت و دو گل پیاپی از سوی گرت بیل و رونالدو دریافت کرد که داور بازی گل کاملا سالم گرت بیل را خطا اعلام کرد تا رئال با نتیجه 2 بر1 پیروز بازی باشد.

پایان پیام/



۹۵/۰۱/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">