ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: برای انتخاب یک مبلمان خوب، اولین معیار جنس و کیفیت و بعد طرح و رنگ آن است. در بین مبلمان‌های خوب، مبلمان یاتاش یکی از معتبرترین برندهای جهان است که هم از نظر طرح و رنگ متنوع هست و هم دارای کیفیت بالایی است. شرکت یاتاش به عنوان اولین تولید کننده بزرگ مبلمان خانگی در ترکیه با ۹۰۰ نمایندگی داخلی و بیشتر از ۵۰ نمایندگی خارجی در کشور‌های دنیا حضوری فعال دارد. گروه مبلمان یاتاش بعنوان اولین تولید کننده بزرگ مبلمان خانگی در کشور ترکیه سهم قابل توجهی از صادرات مبلمان آن کشور را به خود اختصاص داده و از جمله معتبرترین برندهای مبلمان جهان بشمار می رود.



کشور ایران نیز جزو کشورهایی است که پذیرای نمایندگی های گروه مبلمان یاتاش است.مراسم افتتاحیه ۳ فروشگاه یاتاش در تاریخ های ۱۱ و ۱۲ شهریور (شعبه فرشته و دلاوران و کیش)برگزار شد.
نوری اوزتاشکین، معاون رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت یاتاش در روز ۱۱ شهریور ماه همزمان با بازگشایی سیزدهمین نمایندگی خود در ایران گفته است: ایران یک کشور قابل اعتماد است. ما مدت‌ زمان طولانی است که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

 

روبان افتتاحیه فروشگاه های یاتاش توسط رضا حاکان تکین، سفیر ترکیه در تهران، نوری اوزتاشکین، معاون رئیس هیات مدیره و مدیران شرکت، نورالله مصلحی رئیس هیئت مدیره یاتاش در ایران و مهدی مصلحی مدیر عامل یاتاش در ایران بریده شد.


این فروشگاه در ضلع شمالی چهار راه دوم نزدیک به فروشگاه اول یاتاش واقع شده است که با وسعت ۶۰۰ متر مربع یکی از بزرگترین شعبات یاتاش می باشد.


طراحی و دیزاین این فروشگاه توسط گروه مبلمان یاتاش صورت گرفته است که تمامی تجهیزات و متریال آن اعم از (چراغ،سرامیک، رنگ دیوار، تابلو و تمامی لوازم تزئینی) به صورت مستقیم از کشور ترکیه آمده است. که این امر باعث شده که این شعبه یکی از به روزترین و مدرنترین فروشگاه ها باشد.
 

۹۴/۰۶/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">