ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین:  نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازی به امکان‌سنجی مطالعات انتقال آب، از وان ترکیه به دریاچه ارومیه وجود ندارد.



نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اظهارات استاندار آذربایجان‌غربی مبنی بر امکان‌سنجی انتقال آب از وان ترکیه به دریاچه ارومیه اظهار داشت: در این باره نیازی به انتقال آب از وان ترکیه به دریاچه ارومیه وجود ندارد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در آذربایجان‌غربی به اندازه کافی آب وجود داشته و از رودخانه‌های سیلوه و لاوین امکان انتقال یک میلیارد مکعب آب برای خشکی دریاچه ارومیه وجود دارد.

قاضی‌پور تصریح کرد: حتی آب مازاد از رودخانه ارس نیز وجود داشته و بنابراین هرگونه وابستگی به خارج به ویژه در بحث آب به ضرر کشور تمام می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر طرح انتقال آب از وان ترکیه به دریاچه ارومیه انجام شده و کشورمان هزینه بسیاری صرف لوله‌گذاری در خاک ترکیه کند، بعدا چه تعهدی وجود دارد که کشور مقابل آب را قطع نکرده و یا لوله‌کشی را خراب کنند؟بنابراین بنده با نظر استاندار آذربایجان‌غربی کاملا مخالف هستم.
۹۴/۰۶/۱۷

نظرات  (۱)

به نظرم حرفه خنده داری هست. دنیا دیگ اینقدر هم بی قانون نیس. اگر معاهده امضا بشه اونا اگه 
بخان زیرش بزنن دادگاه اروپا محکومش میکنه.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">