ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

داعش: اردوغان یک خائن است

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ق.ظ
ترکیه آنلاین: گروه تروریستی داعش در پیامی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، ضمن خائن خواندن رجب طیب اردوغان از ترک ها خواسته است به ابوبکر البغدادی سرکرده این جماعت اقتدا کنند تا بتوانند «فتح دوباره قسطنطنیه» را میسر کنند.



به گزارش ایرنا به نقل از یورونیوز، داعش در این پیام تاکید کرده است که رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه (به داعش) خیانت کرده است و ترک ها در صورتی می توانند قسطنطنیه را دوباره فتح کنند که به ابوبکر البغدادی سرکرده این گروه اقتدا کنند.
اشاره داعش به فتح قسطنطنیه پایتخت امپراتوری روم شرقی به وسیله سلطان محمد دوم عثمانی است. 556 سال پیش در روز 29 مه سال 1453 میلادی شهر قسطنطنیه «کنستانتینوپل» توسط سلطان محمد دوم ملقب به فاتح سلطان عثمانی تصرف شد و عمر 1000 ساله امپراتوری بیزانس به پایان رسید.
داعش در این پیام به مردم ترکیه درباره احتمال تسلط حزب کارگران کردستان موسوم به پ.ک.ک بر شرق کشور و سیطره آمریکا بر غرب آن هشدار داده است.
داعش رییس جمهور ترکیه را متهم کرده به «صلیبی های مسلمان کش»(غرب)که «از حزب کارگران کردستان حمایت می کنند»، اجازه داده پایگاه های نظامی این کشور را در اختیار بگیرند.
گفته می شود جنگنده های آمریکایی در چند روز گذشته ده ها حمله را از پایگاه اینجرلیک ترکیه علیه مواضع داعش در سوریه انجام داده اند. این در حالی است که همزمان، تنش ها و درگیری ها بین دولت ترکیه و جدایی طلبان پ.ک.ک نیز تشدید شده است.
انتقاد شدید داعش از اردوغان در حالی است که کارشناسان یکی از دلایل ادامه فعالیت داعش در مناطق تحت اشغال را حمایت دولت ترکیه از این جماعت می دانند.
داعش در تابستان سال 1393 توانست با دریافت کمک های قابل توجی از خارج بخش هایی از اک عراق و سوریه را تصرف کند و دست به جنایت های بیشماری در این مناطق بزند.


نظرات  (۲)

اولا یه مدرک بیار که ترکیه به داعش کمک کرده! جوابتو می دونم من فقط کپی پیست می کنم، کار با منبع اصلی ندارم، 
خدایی خسته نشدی از این همه چرت و پرت کپی پیست کردن!! این همه زحمت می کشی که هر چی بدی هست در ترکیه هست رو تو اینترنت نشر بدی، خداییش این همه زحمت می کشی اگه چند مطلب مفید گذاشته بودی تا الان رفتار 10 نفر ایرانی رو بهتر کرده بودی و خیلی به وطنت و مردمت خدمت کرده بودی!! مشخصه جهان چندمی رفتار می کنی!  
خوبی های دیگران رو ببینیم تا پیشرفت کنیم، امیدوارم بفهمی !! 
همه می دونن که ترکیه از پشت به اسلام و مقاومت خنجر زد و جواب این خیانت رو هم خواهد دید . فکر کنم علی آقا یه کم خواب تشریف دارن . حتما زیاد هم ترکیه میری ! سلام بچه های فارس رو به اردوغان برسون بگو کارت تمومه !

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">