ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

واکنش وزیرخارجه ترکیه به تعویق سفر ظریف

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ق.ظ
ترکیه آنلاین: «مولود چاوش اوغلو» وزیر امورخارجه ترکیه روز پنجشنبه در خصوص تعویق برنامه سفر وزیر امورخارجه ایران به این کشور گفت: این طبیعی است که وزرای امورخارجه به خاطر برنامه های فشرده خود هر از گاهی مجبور به تغییر برنامه می شوند و تعویق این سفر را نیز باید در همین قالب ارزیابی کرد.



به گزارش جماران به نقل از ایرنا، وی روز پنجشنبه در گفت و گو با شبکه خبر ترک که به طور زنده از این تلویزیون پخش شد، این مطلب را عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چندین بار تلفنی و حضوری با جواد ظریف وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران گفت و گو کرده است، گفت: دو کشور باهم رابطه دارند و گفت و گوها در سطوح مختلف ادامه دارد و اخیرا نیز «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه تلفنی با «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت و گو کرده است.

چاوش اوغلو با اشاره به مواضع اصولی ترکیه در قبال ایران گفت: ترکیه در زمانی که عضو موقت شورای امنیت سازمان ملل بود، به مصوبه شورای امنیت علیه ایران رای منفی داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">