ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

دمیتری پسکوف سخنگوی ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه ادعای برخی رسانه ها مبنی بر اخضار سفیر ترکیه در مسکو توسط پوتین و هشدار وی به ترکیه در مورد سوریه را تکذیب کرد.


به گزارش روز پنجشنبه روزنامه رسمی راسیسکایا گازتا، ارگان رسمی دولت روسیه، پسکوف در جمع خبرنگاران در مورد احضار سفیر ترکیه در مسکو توسط پوتین و هشدار به وی در مورد حمایت آنکارا از گروه تروریستی داعش در سوریه خاطرنشان کرد که این خبر حقیقت ندارد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری گفت که رییس جمهوری روسیه سفیر ترکیه را احضار نکرده است و این خبر رسانه ها با واقعیت مطابقت ندارد.
روزنامه مسکو تایمز روز سه شنبه در مطلبی نوشت که ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه پس از احضار اومت یاردیم سفیر ترکیه در مسکو به وی هشدار داد: «به رییس جمهوری دیکتاتور خود بگویید سوریه را به استالینگراد رجب طیب اردوغان تبدیل می کنیم».
در مطلب این روزنامه گفته شده بود که پوتین با نادیده گرفتن پروتکل های دیپلماتیک، شخصا یاردیم را فراخواند و به وی هشدار داد روسیه همه روابط دیپلماتیک را با ترکیه قطع خواهد کرد، مگر اینکه اردوغان رییس جمهوری این کشور از حمایت از اعضای گروه تروریستی داعش در سوریه دست بردارد.
روزنامه روسی نوشت: رییس جمهوری روسیه در این دیدار از سیاست خارجی ترکیه و نقش مخرب آن در سوریه، عراق و یمن با حمایت از تروریست های القاعده و اعضای مورد حمایت سعودی ها به شدت انتقاد کرده است؛ نشستی که به گفت وگویی متشنج بین پوتین و یاردیم تبدیل شد.
به نوشته مسکو تایمز، بر اساس اطلاعات افشا شده از این جلسه محرمانه دوساعته، یاردیم نیز با رد اتهامات پوتین، روسیه را مسبب وضعیت جنگ داخلی در سوریه دانست.

نظرات  (۱)

وقتی این خبر تکذیب شد همه خبرگزاری ها این خبر رو از سایتشون حذف کردن اما شما در نهایت رفتاری ساده لوحانه (غیر حرفه ای)  خبر تکذیب شده رو در سایتت نشر میدی، 

پاسخ:
جناب علی آقای عزیز
اتفاقا اقدام بنده غیر حرفه ای نیست. بنده اصل خبر رو کار نکردم. اگه به متن خبر به دقت توجه کنید متوجه میشید که صرفا تکذیبیه رو منتشر کردم.
امیدوارم با نظرات سازنده شما، اشکالات سایت برطرف بشه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">