ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

هشدار اتحادیه عرب به ترکیه !

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۰ ق.ظ
«نبیل العربی» دبیرکل اتحادیه عرب روز سه شنبه حملات ارتش ترکیه به مواضع حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شمال عراق را محکوم کرد.


به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، العربی از ترکیه خواست به حاکمیت عراق احترام بگذارند و ضمن رعایت مبانی حسن هم جواری به توافقات امضا شده میان بغداد و آنکارا پایبند باشد.



وی همچنین از ترکیه خواست که به تشدید درگیری و جنگ در منطقه دامن نزند و با همکاری و هماهنگی با طرف عراقی، مشکلات مربوط به حفظ امنیت و ثبات دو کشور را برطرف کند.
العربی با بیان اینکه اتحادیه عرب همه اقدامات تروریستی که امنیت و ثبات کشورهای منطقه را هدف قرار می دهد، محکوم می کند، خواستار افزایش هماهنگی و همکاری ها میان کشورها برای مقابله با مشکلات فرا روی منطقه و مبارزه با تروریسم شد.
به بهانه انفجار تروریستی اخیر در جنوب ترکیه ارتش این کشور پس از 2 سال آتش بس با حزب کارگران کردستان (پ. ک .ک) شامگاه جمعه گذشته مواضع این گروه و تروریست های داعش را در ارتفاعات شمال عراق و مناطقی از شمال سوریه مورد هدف قرار داد.
به عقیده کارشناسان حمله ترکیه به عراق و سوریه در حالی صورت می گیرد که این کشور یکی از حامیان گروه تروریستی تکفیری داعش بوده و حتی اجازه داده است آمریکا در خاک آن کشور تروریست ها را آموزش دهد.

۹۴/۰۵/۱۶

نظرات  (۲)

نبیل العربی ، اتحادیه عرب ، مبارزه با تروریسم مگه داریم مگه میشه؟!!
اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس و ترکیه بزرگ! از ارکان های حمایت از تروریسم در منطقه خاورمیانه هستن.
چطور شده اینها به هم روی خوش نشون ندادن خدا عالمه.

اون زمانیکه تروریست های داعش داشتن عراق رپ استان به استان میگرفتن ایشون و اتحادیشون کجا بودند که ما ایرانیها مجبور شدیم بریم از حاکمیت عراق دفاع کنیم؟
البته حمایت از حرم های مقدس و بغداد و اماکن دیپلماتیک برای ما دارای ارزشه و برای این رفتیم ولی این پیرمرد وقتی حرف میزنه باید یکم واقع بین باشه.
ترکیه کشور دوست و برادر مسلمان ماست

سندی برای اثبات حمایت ترکیه از تروریزم وجود نداره فقط ادعاهای روسه و حتی غربی هاست فقط خرید نفت مطرحه که اونم خود مردم سوریه از گرسنگی و بی دارویی از داعش و بقیه گروه ها ی مسلط به نفت نفت میخرن بعدش برای فروش یا میبرن مرز ترکیه یا جاهای دیگه از خود سوریه گرفته تا بقیه همسایه ها  همون منبع درامدی اون عده از مردم سوریه  قطع بشه 2 میلیون پناهجوی سوری تو ترکیه تبدیل میشه به 8 میلیون پناهجو

ضمنا درست هم باشه دلیل بر حامی تروریست بودن نیست 

مثلا ما خودمون
 تجار و ارگان های ما با ارمنستان روابط تجاری دارند بر خلاف نظر رهبر معظم انقلاب که ارمنستان رو قبل تر محکوم کرده بودند 

الان ارمنستان تروریسته نسل کش ( قاتلان مردم ارومیه ) با حمایت مستقیم روس ها خاک ازربایجان رو اشغال کرده و مرتکب جنایاتی بدتر از داعش در خوجالی شده و حتی مسجد شیعیان در قره باغ رو به طویله انواع احشام تبدیل کردن

انشاالله با ظهور اقا چشمان ملت اسلام باز و دوباره با هم متحد خواهند شد

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">