ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: نتایج جدیدترین بررسی‌ها نشان می‌دهد که حدود ۸۰ درصد آلمانی‌ها به خاطر عملیات ارتش ترکیه علیه تروریست‌های داعش و شبه نظامیان کرد، تمایلی برای سفر به ترکیه ندارند.



به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که عملیات ارتش ترکیه علیه تروریست های داعش و شبه نظامیان کرد همچنان در طول مرزهای سوریه ادامه دارد، روزنامه آلمانی بیلد ام سونتاگ به نقل از یک تحقیق انجام شده، نوشت: حدود 80 درصد مردم آلمان از سفر به ترکیه در طول تعطیلات تابستان خودداری خواهند کرد که علت اصلی آن تهدیدات تروریستی و عملیات ارتش ترکیه علیه داعش و شبه نظامیان کرد خواهد بود.

وزارت خارجه آلمان نیز پیش از این به گردشگران نسبت به حملات تروریستی احتمالی علیه شبکه حمل و نقل ریلی و ایستگاه های اتوبوس هشدار داده است. بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط موسسه افکارسنجی "امنید"، بیش از 81 درصد آلمانی ها احتمال سفر به ترکیه طی ماه های آینده را رد کرده اند و تنها 19 درصد مردم آلمان از تمایل خود برای سفر به ترکیه خبر داده اند.

این نظرسنجی همچنین حاکی است که بیش از 68 درصد آلمانی ها، سطح تهدید تروریستی را یک اولویت مهم برای انتخاب مکان مورد نظر خود برای سفر در نظر می گیرند و تنها 31 درصد آلمانی ها توجه چندانی به این مساله ندارند.


۹۴/۰۵/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">