ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به باخت سنگین این تیم مقابل فنرباغچه در ترکیه گفت: هر چند نتیجه ناراحت‌کننده‌ای گرفتیم اما به اهداف مهم دیگری دست پیدا کردیم.



خبرورزشی نوشت: گل‌محمدی در مورد اردوی ترکیه و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.



اردوی ترکیه را چطور ارزیابی می‌کنید؟
اردوی خوبی بود و دو بازی دوستانه انجام دادیم که به ما کمک کرد. ما در این اردو بیشتر تمرینات تاکتیکی انجام دادیم و سعی کردیم به هماهنگی تاکتیکی برسیم. این اردو یکی از بهترین اردوهایی بود که در دوران مربیگری‌ام پشت ‌سر گذاشتم.

چرا شکست سنگین شما مقابل فنرباغچه سر و صدای زیادی به‌ پا کرد؟
خودم هم نمی‌دانم چرا این باخت سر و صدای زیادی ایجاد کرد. باخت ما به فنرباغچه اختلاف فوتبال ایران و ترکیه نبود. آنها واقعاً خریدهای خوبی انجام دادند و بازیکنان بین‌المللی داشتند. ما سعی کردیم فوتبال خودمان را ارائه دهیم و آنها را از جلو پرس کنیم.

فکر نمی‌کنید تاکتیک دیگری را باید به ‌کار می‌گرفتید؟
به ‌هر‌ حال ما می‌خواهیم در لیگ ‌برتر با همین شیوه بازی کنیم و اگر می‌خواستیم دفاعی بازی کنیم، نتیجه دیگری رقم می‌خورد. ما می‌توانستیم دفاعی بازی کنیم، ولی این کار را نکردیم. از طرفی در زمان‌هایی گل خوردیم که هیجان بازی برای ما زیاد بود و گاهی اوقات هم توپ‌های بدی لو دادیم. این درست است که نتیجه خوبی نگرفتیم و این شکست سنگین برای‌مان ناراحت‌کننده بود اما درس‌های خوبی از این بازی گرفتیم.

ذوب‌آهن در حال حاضر برای شرکت در لیگ‌ برتر چند درصد آماده است؟
هیچ تیمی نمی‌تواند با آمادگی صد درصد در لیگ ‌برتر شرکت کند. من فکر می‌کنم 80 درصد آماده هستیم و امیدوارم لیگ را خوب شروع کنیم.

آیا بازیکن جدیدی به تیم شما اضافه می‌شود؟
فعلاً خیر، با همین نفرات لیگ را شروع خواهیم کرد.

بعد از باخت به فنرباغچه صحبتی با سرمربی این تیم نداشتید؟
صحبت خاصی نداشتیم. البته آنها تعجب کرده بودند که چرا پرس از جلو را در دستور کار قرار داده بودیم و ما هم به آنها توضیح دادیم که می‌خواهیم در لیگ ایران این ‌طوری بازی کنیم.

فکر نمی‌کنید ذوب‌آهن در خط دروازه دچار مشکل شود؟
ما پارسال در این پست مشکلی نداشتیم. در فصل گذشته روی محمدباقر صادقی حساب کرده بودیم که البته مشکلاتی برای او پیش آمد. امسال اما او با شرایط خوبی تمرین می‌کند. الان رشید مظاهری و صادقی کاملاً آماده هستند.

ذوب‌آهن چقدر به قهرمانی فکر می‌کند؟
حرف زدن در مورد قهرمانی خیلی زود است. این اتفاق برای هر تیمی شیرین است، ولی ما فعلاً باید بازی‌ها را جلو ببریم و حداقل به نیم‌فصل برسیم.

نگران نیستید که مثل سال گذشته لیگ‌برتر را بد شروع کنید؟
فکر نمی‌کنم شروع بدی داشته باشیم. ما نسبت به پارسال کمترین تغییرات را داشتیم و ذوب‌آهن یک تیم هماهنگ است. بازیکنان هم به ‌صورت کامل توجیه هستند.

در مورد قرعه‌کشی لیگ چه نظری دارید، آیا از قرعه ذوب‌آهن راضی هستید؟
قرعه‌کشی اصلاً برای ما خوب نبود. در هفته اول باید در انزلی با ملوان بازی کنیم، با استقلال و پرسپولیس هم بازی داریم، در ضمن دربی اصفهان را هم در پیش داریم. قرعه ذوب‌آهن واقعاً عجیب بود. ما در 4 هفته در اصفهان بازی نمی‌کنیم و این واقعاً عجیب است.


۹۴/۰۴/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">