ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: شیعیان امیر مومنان علی (ع) در مسجد زینبیه (منطقه هالکالی استانبول) با برگزاری مراسم احیاء و عزاداری شهادت مولای متقیان شب قدر را گرامی داشتند.















۹۴/۰۴/۱۸

نظرات  (۴)

چه مراسمی. کاش امسالم
 میرفتم تعطیلات اونجا و کنار اونا عزاداری میکردم.
چه مراسمی دارن من اصلن باورم نمیشد اینقد پر شور باشه.
بار اول اونقد درو دیوار و مردم روتو مسجد زینبیه نگاه کردم خودم شرمنده شدم.
۱۸ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۵ سعید مشرقی
سلام و درود فراوان بر باغ شهر دوست داشتنی و عزیز.
با شما خیلی موافقم. مراسم شیعیان استانبول یه صفای دیگه ای داره. پارسال دی ماه رفته بودم زینبیه. خیلی از شیعیانش خوشم اومد.
سلام سعید جان. 
ممنون آره مسجدشم زیباست.

متاسفانه در روزهای سرد و یا عاشورا ومحرم در ترکیه نبودم ولی تابستونا بودم. پارسالهم عالی بود عزاداریشون.
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۲ بهرام صالحی

با سلام

چرا بعضی از این دوستان فکر میکنند عزاداری ها فقط تو ایران برای شیعیان شور داره نه اصلا اینطوری نیست خیلی  از شیعیان در کشورهای دیگه خلوصشون و مسلمونیشون بیشتر از ما ایرانیاس که فقط ادعای شیعه بودن رو داریم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">