ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

حجاب قلابی همسر یک سیاستمدار حامی اردوغان + عکس

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۰ ب.ظ
همسر یکی از نامزدهای انتخابات مجلس ترکیه که از شهر ازمیر برای حزب عدالت و توسعه (حزب حامی اردوغان) کاندید شده بود پس از شکست در انتخابات کشف حجاب کرد.


 به گزارش ترکیه آنلاین به نقل وب سایت ensonhaber  سویلای سعید همسر «رفعت سعید»  از نمایندگان حزب عدالت و توسعه پس از ناکامی همسرش از ورود دوباره به پارلمان این کشور، کشف حجاب کرد. این درحالی است که وی با ادای فریضه حج، محجبه شده بود.


خبرگزاری جیهان ترکیه اعلام کرد که خانم  سویلای سعید تصویر محجبه خود در شبکه های اجتماعی پاک کرده و به جای تصویری بدون حجاب منتشر کرده است و همسر وی نیز پس از ناکامی در حفظ موقعیت خود در پارلمان این کشور، اقدام به تراشیدن محاسن خود کرده است.



عکس رفعت سعید به همراه همسرش در کنار نخست وزیر ترکیه


نظرات  (۵)

نان به نرخ روز خوردن همینه دیگه...
من میگم دیگه کامنت نمیذارم. بعد با دیدن همچین خبرایی مجبور میشم.
دوست عزیز اولا ایشون نه به خاطر رای نیاوردن بلکه به خاطر انتخاب نشدن دوباره از سوی حزب عدالت و توسعه اینکارو کردن. در واقع اردوغان انداخته تش بیرون.
حالا رسانه ها از هر فرصتی حتی نادرست برای تخریب اردوغان استفاده کنند.
پاسخ:
سلام دوست عزیز.
از توضیحات شما سپاسگزارم. من خبر رو به نقل از دو خبرگزاری جیهان و انسون خبر ترجمه کردم.
من صرفا ترجمه کردم.
ذره ای سوگیری شخصی نسبت به اردوغان ندارم.
پیشرفته ای ترکیه رو اطلاع رسانی کردم
خواهش میکنم، کلی گفتم منظورم شما نبودید.
پس احتمالا ترجمه اشتباه انجام شده
هر چی باشه,این خانم باوری به حجاب نداره,یعنی حجاب داشتن بستگی به عضویت در حزب داره,اسلامگرایی در حد شعار.یعنی همش ظاهر سازی بوده,اردوغان هم مثل اینها,سه سال پیش ویکیلیکز اسناد رشوه گیریش رو پخش کرد,کاخ سفیدش که همه رو شگفت زده کرد,پشتیبان تروریست ها هم که هست,...خواهش می کنم رگ گردن هیچکس باد نکنه!
بیگ لایک پارمیدا.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">