ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

واکنش وزارت خارجه ایران به نتایج انتخابات ترکیه

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ب.ظ
ترکیه آنلاین: مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص انتخابات ترکیه اظهار داشت: برگزاری انتخابات ترکیه در فضایی آرام و با مشارکت بیش از 86 درصد مردم پیروزی بزرگی برای دولت و مردم ترکیه بود و نشان دهنده رشد و بلوغ مردم این کشور می باشد.



مرضیه افخم اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران بعنوان کشور همسایه و دوست ترکیه که روابط بسیار نزدیک و دوستانه‌ای با دولت و مردم این کشور دارد برگزاری انتخابات آرام و مسالمت آمیز در کشور همسایه را حائز اهمیت بالایی تلقی می‌کند و ضمن احترام به آرای مردم امیدواریم انتخابات آرام و پرنشاط ترکیه موجبات توسعه رشد و رفاه بیشتر مردم این کشور را فراهم آورده و در تامین و تحکیم صلح و ثبات منطقه‌ای نقش موثری را ایفا نماید.

افخم خاطرنشان ساخت: جمهوری اسلامی ایران اطمینان دارد که در آینده نیز دو کشور شاهد ارتقا روابط دوجانبه در همه ابعاد خواهند بود.

در انتخابات روز یکشنبه پارلمان ترکیه، حزب حاکم عدالت و توسعه برای اولین بار طی 13 سال اخیر، نتوانست اکثریت کرسی‌های مجلس را تصاحب کند و برای انتخاب کابینه دولت نیازمند آرای دیگر نمایندگان مجلس کبیر ترکیه است.

در این انتخابات، احزاب عدالت و توسعه، خلق جمهوری‌خواه، حرکت ملی، و دموکرات خلق‌ها به ترتیب  حدود 41، 25، 16 و 13 درصد آرای شرکت‌کنندگان در انتخابات پارلمانی این کشور را به دست آوردند.

۹۴/۰۳/۱۹

نظرات  (۴۶)

جمهوری اسلامی همواره سعی کرده که در مسائل داخلی ترکیه دخالت نکنه. و خیلی خوشحاله که همسایش دارای امنیت و آسایش هست و این به پوئن مثبته در منطقه پر تلاطم خاورمیانه.
همین طور در مسئله کشور آذربایجان که اصلا دخالتی نکرده و نمی کنه. و خوشحاله که همسایه اش میزبان بازی های اروپایی است.
برعکس آذربایجان و ترکیه که همواره تو امور داخلی ما خواستن که موش بدونن. پهباد اسراییل از جمهوری آذربایجان وارد ایران شد بعد رفت از تاسیسات نطنز  و بوشهر جاسوسی کنه که منهدم شد.
سال ها ی سال هست که آذربایجان میخاد که کشور بزرگتری تشکیل بده و ما آذری ها رو با خودش همراه کنه.
بارها کمپین های بزرگی در خاک خودش راه انداخته و عدهای وطن فروش دور خودش جمع کرده که مثلا باید اردبیل و تبریز و مراغه و اورمیه و زنجان و... جز خاک آذرآذربایجان بزرگ بشه.
ما اذریها باید اگاه باشیم 
آذریها آگاه باشید که اگر ولنجک و قلهک و نیاروران نشین ها به شما اجازه بدهند (اونم از سر خیرات باقیمانده شون) شما می تونید صاحب امتیازات  دولتی و صاحب صنعت و ... بشیدو کمی زندگیتون بهتر میشه و گرنه باید برید دامپروری، باید داس رو بردارید برید به علف چیدن و دل خوش بودن به اینکه چادر خواهرم هنوز سر جاشه،اگاه باشید اگر تجریش نشین ها نخواهند شماها فقط می تونید خواهش و تمنا و در بهترین حالت پاچه خواری کنید،
در ضمن همان طور که نمی خوان دریاچه تون رو خشک می کنن، البته این مشکلات در گنبد و ... هم خیلی وجود داره، الان باغ شهر استفاده ابزاری از دین می کنه، هر چقدر خواستی از جهنم بگو باغ شهر ، من که دوست دارم مثل مشاور وزیر با دوست دخترم سوار پورشه بشم تا به وعده بهشت تو گوش بدم. آگاه باشید. 
سگ پارس کند کاروان برود. فقط همین
باز بهتره که به عنوان شهروند بهمون نگاه بشه. نکه تو یه جای غریب که هیچیشون باهامون اوکی نیس به عنوان وطن فروش نگاه کننمون.
وطن فروش تو و امثال تو هست که به جای غم مردم خودت غم مردم سوریه و عراق و یمن رو داری،  بله بله می دونم باید ساکت باشم چون امام زمان خودش مواظب مملکته خریدار این حرفها فقط خودتی 
وطن فروش تویی که هنوز نفهمیدی خوبی رو ببینی و بلد باشی فقط تو دنیای مجازی زرت و زرت کنی. 
بی خیال هر چقدر خواستی عرعر کن ما با افکار نیک بقیه ملتها نیکی رو در کشورمون گسترش خواهیم داد 
از خدا می خواهم فقط بفهمی اگه بفهمی 

مگه توی سنی به امام زمان ما شیعیان اعتقاد داریو
از اول اول هم اهل تسنن دوست داشتن کشور تیکه تیکه کنن.

سنیهای خورستان کردستان بلوچ و ترکمن همشون خائن بودن حالا دیدن با اغتشاش به جایی نمیرسن خوی دمکرات مابی گرفتن. امثال تو نبود ما یه جای بهتر واسه زندگی داشتیم.
خودت که افکار نیکی نداری این تو تاریخ به همه ثابت شده واسه اینه که میخای از سایر ملل وارد کنی؟
به به دلواپس وطن از دست سنی های ایران، 
احتمالا دوست داشته باشی همه منافع مونده وطن رو یکجا قورت بدی ! اما نخواهی نتوانست، در این سرزمین ( که به خواست خدا از دست افراطی هایی مثل تو آزاد خواهد شد)، عرب ها و مسیحی و بلوچ و زرتشتی و ... هر کسی آزادانه حق زندگی داره و البته زندگی هم می کنه. که کم فهم هایی مثل تو به سختی اینو قبول می کنه،تو دوست نادانی اینو بفهم.

ما اذریها باید اگاه باشیم و هستیم.سخنگو هم نمی خایم که از دریاچمون مایه بذاره
تو هم دشمن دانایی که سعید مشرقی رو رنگ.کردی.
دوست اردوغان. اردوغان وا داده تو هم بیا لطف کن دست بکش از این افکارت.
حتی روحانی رییس‌جمهور عزیز تو مراسم استقبال ترکیه رو با اردوغان رذل نشون داد ولی تو باز داری سنگ اونو به سینه بزنی.
یه چیزیم بگو که همه باور کنن. مگه تو نبودی که زر میزدی باید همه بلوچا رو قطعه قطعه کرد حالا چطور میخای باهاشون زندگی کنی اونم در صلح  و آرامش و برابری؟
سعید خان مدیر سایت ترکیه آنلاین
من به عنوان یه کار بر سایتت سوال ها کردم چرا پاسخگو میستی عزیزم؟
پاسخ:
دوست خوبم.
سلام و عرض ادب

تو نظرات خیلی گشتم اما سئوال شما را نیافتم.

شرمنده ام.
اکنون در محضرتان هستم.
بفرمایید.

ارادتمند - سعید
این ترکمن رو جدی نگیرید,تکلیفش با خودشم  روشن نیست,هر بار یه چیزی میگه,حرص اینو نخورید,هر وقتم یه چیزی می نویسه ,دنبالش با یکی دوتا اسم دیگه,نوشته های خودش رو تایید می کنه.
پارمیدا موافقم باهات.
پارمیدا واقعا فکر می کنی تایید شدن حرف من از طرف خوانندگان این سایت برای من نون و آب میشه؟ من دور از وطنم، تو تهران، شب و روز دارم واسه دو لقمه نون از ... بیشتر زحمت می کشم، این گرما و فشار مترو و .. ساعت 6 صبح از خواب بیدار شدن رو هر روز دارم با وجودم لمس می کنم، اون وقت بیام تو یه سایت با هدف خاص خودنمایی کنم، تازه اونم برای اردوغان و ترکیه، خب که چی ؟ اصلا گیریم ترکیه برتر از آمریکا به من چی میرسه؟ مشخصه هیچ چی، حتی تف هم کف دستم نمی اندازند، 
یعنی فکر می کنی نظرات این سایت خیلی برام مهمه؟ تو این گرما بفرستنت بیگاری واسه هزار تومن بیشتر، متوجه خواهی شد که زندگی واقعی در خارج از این مانیتور و این صفحه در جریانه، 
البته به خودم افتخار می کنم که به مردمم خدمت می کنم و پولی که در میارم حلاله، هر چند کارم سخت باشه.
عزیزم بر گرد ولایتت.
فک میکنی مام زندگی نداریم.سختی نمیکشیم و دنبال یه زندگی بهتر نیستیم.
زود قضاوت نکن . 
فک میکنی ما راضی هستیم تو این شرایط باشیم. 
مام دوست داریم که در آمد بالا داشته باشیم. زندگی بهتر رفاه بیشتر. 
 ولی حاضرم نیستیم که به خاطر پول کشورمونو بفروشیم به یه عده بی ناموس که فقط بلدن قمپز در کنن و چیزی عاید کشور نشه.

به جان خودم ماهم در مضیقه هستیم و شاهدیم که یه عده دارن حقمونو میبرن و صداشم در نمیاد ولی چه کنیم آیا اینان بهترند یا عده ای که حتی جانمان در زمان زمامداری شان در امان نبود.
ولی این راه که میروی به شورآباد است
امیدوارم پارمیدا کامنتم رو خونده باشه، 
پارمیدا به خاطر جمله زیر بی ادبی ام رو ببخش، منظور یکی دیگه است، 

ای مگسی که داری وز وز می کنی، برو گمشو دیگه، حال بهم زن 
ای پرنده زیبا شما پرواز کن ما کیف کنیم و لذت ببریم. و حالمون خوب شه.
عزیزم تقصیر تو نیس که کلا بی ادبی. این تو خونته. با پوست و گوشتت اجین شده. جنست جنست خرابه.
از همه بازدیدکنندگان این سایت مخصوصا دوستان محترم جناب سعید و پارمیدای عزیز به خاطر ادبیات نازیبا و کامنتهای نازیبا پوزش می خوام. 
خدایی از ته دل نمی خوام این کلمات استفاده بشه ولی انگاری دوستان بی جحب و حیا شدن و انگاری این حرف های سبک سرانه همین طور میخواد ادامه پیدا کنه.
جهت آرامش و آسایش افکارتون پیشنهاد می کنم این ذهنیت که ما ایرانی ها در دنیای مجازی قهرمان بازی در میاریم و این طور ادا و اطوار در میاریم، کامنتها رو بخونید.
سپاس بیکران و تشکر از سعه صبرتون 
وا قعا نوبره. میاد فوش میده بدم از بقیه معذرت میخاد.

قبل از اومدن تو این جا آروم بود . دوستان میتونن نظرات منو ببینم چه قدر پر احترام بود ولی بعد از تو همه چی بهم ربخت.
مزاحمی دیگه مزاحم.
حجب و حیا؟ اصلن معنیشو بلدی که استفاده میکنی.
حجب و حیا رو تو نداری که به پیامای دیگران با عقده و حقارت نگامیکنی.
باغ شهر بیا آشتی کنیم، خیلی زشته دو تا تحصیل کرده به فهمیده هاشون عمل نکنند، 
میگن یادگیری یعنی تغییر رفتار، یعنی اگه رفتار آدم بعد فهمیدن مطلبی تغییر نکنه درواقع اون مطلب رو یاد نگرفته، 
من میگم بیا دنبال خوبی باشیم، پس بیا آشتی کنیم و بعدش هر گونه بحث بین من و شما تموم بشه، 
واللا واقعا دیگه از بقیه دوستان خجالت می کشم، به نظرت دوستان نمی گن اینا دیگه شورشو در آوردن.
هر کی هر خبطی کرده طرف مقابل ببخشه، قبول ؟ 
جناب ادمین سعید بزرگوار: اگر جناب عالی با من موافق هستید، از دوست عزیزمون باغ شهر بخواهید دیگه ادبیات نازیبا رو تموم کنه، به قول قدیمیا بین ما بزرگی و ریش سفیدی کن.
سپاس 
پاسخ:
موافقم.
اختلاف سلیقه، هم خوبه هم لازمه، اما باید احترام متقابل رو حفظ کرد.
عزیزم. از اولش هم تقصیر تو بود به کامننتا نگا کن.من از وقتی جلوت در اومدم که تو شروع کردی به تحقیر من و ناسزایی گویی.
البته دنبال مقصر نیستم و به خاطر سعید عزیز و هموطن بودنمون و در صورت عدم تکرار حرفهات زشت و زنندت من دیگه رویه سابق رو دنبال نمیکنم و سعیم بر حفظ رابطه دوستانه مثله قبل هستش. 

من بخشیدم امیدوارم خدا ببخشه.


بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
همچین حس خدایی گرفته تو رو که فکر می کنی انگاری منو خلق کردی و وارث همه حقوق منی ... 
در صورت عدم فلان و ... من بخشیدم و ... هه خندیدم به حرفات **** ******** *** ******  ****
میگم حالا که منو بخشیدی از گناهانم هم بگذر تا بتونم برم بهشت، 
الان دوباره از اون حرفای حال بهم زن می زنی و پای دین و امام و ... رو می کشی وسط برای استفاده ابزاری.

دیدی جناب مشرقی مدیر محترم  ایشون بی ادب تر از اونیه که بخای باهاش با احترام حرف بزنی.!
از فحش این مردک میشه فهمید کی ناقص التربیه هست.

تقصیر اونم نیستا قبلا گفتم ایشون تو خونشه تو فطرتشه و معلوم شد که همه باورهامون درباره ترکمن ها غلط بوده. مشت نمونه خرواره.

این جمله آخرش مشخص میکنه که از دین اینقدر زده هستش که پای هر حماقتی رو به دینش میبنده.

سعید خان ایشون خجالت نکشید اون فحش رو گفت شما چرا همشو منتشر کردی.؟؟

ناامیدم از هموطن بودن با این افراد به ظاهر روشنفکر و در باطن خونخواران نژاد پرست وطن فروش.
حیف اون صد و هفتاد نفری که رفتن تا تو بتونی نفس بکشی بی ناموس حروم لقمه.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دیروز یکی از همکارانم رفته تشییع 175 غواص
میگه بعضی از کسانی که اونجا بودند شعار می دادند که چرا زن ها می خوان برن استادیوم و نبایدبرن، 
این عده نه چندان اندک  آدمهایی از جنس باغ شهرند که هر چیزی رو به سمت اهداف خودشون می کشن، حتی حرمت شهدا رو هم نگه نمی دارن و همونجا فریاد می زنن زنها نباید برن ورزشگاه. هر وقت یکی هم بخواد بهشون بفهمونه میگن : باشه می بخشمت .....اگه دفعه بعد این کار رو نکنی .....  نژاد پرست و ** ***** **** ***** 
**** **** امثال تو هست که فکر می کنی با استفاده از احساس مردم می تونی به دست به هر کاری بزنی.
حق هم داری بهت یاد ندادند خوبی ها رو ببینی و فقط به فکر خودت باشی 
مخاطبان خودشون ناظرند بر همه چیز ..یه آدم که خودش رو بخاب زده رو نمیشه هیچ وقت بیدار کرد.

به هر حالی در هر جمعی یه بیشعوری مثله تو پیدا میشه خب.
شما که تحصیل کرده بودی
شما که حرفات از روی محاسبات بود
شما که از روی احساس حرف نمیزدی
شما که فقط به فکر مردمی 
میخای کارتو با فحش گفتن به این و اون راه بندازی ترکمن؟


بارها گفتم این حرف ها اصالتتو نشون میده که در کل فطرتت خرابه.

من اینجا هم به تو هم به مدیر سایت هشدار میدم که اگه دوباره همچین فحش ها و حرف های رکیک و تهمت های ناروا بشنوم . به واحد حقوقی بیان شکایت میکنم تا اونا رسیدگی کنن.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دیدی هیچ حرفی نتونستی بزنی و همان حرفهای قبلی رو دوباره تکرار کردی، حرف خودت، باغ شهر:  بارها گفتم این حرف ها اصالتتو نشون میده، جواب که ندادی، 
فطرتت *****، خودتو نشون میدی و.... شماها گوشت اسب می خورین و .... به تو چه ربطی داره، این حرف ها رو منم می تونم بهت بزنم، کار راحتیه،
بیا به اصل ماجرا بچسب، بیا دقیقا دنبال مقصر بگردیم، از ادبیات نازیبا و فحاشی های این اواخر بگذریم، دو طرفه و رفتاری ایرانی بوده، 
من از تو دلخورم به خاطر اینکه هی تعیین تکلیف می کنی، مثال های زیر :
دست بکش از این افکارت.
عزیزم بر گرد ولایتت.
 و در صورت عدم تکرار حرفهات 
من بخشیدم امیدوارم خدا ببخشه.
 ازت می خوام حرف و نظر خودتو بزنی و برای من تعیین تکلیف و نصیحت و اندرز و ...نکنی. اگر منظور منو گرفتی دیگه همه چی رو تموم کن.
اگه منظورت از حرف زدن فحش دادنه که همه بلدن .

تکرار حرف درست و منطقی اصلن اشکال نداره اگرچه هزاران بار هم گفته بشه.

من هیچ وقت نگفتم شما گوشت اسب میخورین تهمت نزن ترکمن.

اگه قرار بر دلگیری باشه که تو بارها خاستی جملاتت رو دیکته کنی به منو و بقیه کاربرا و در صورت عدم موافقت با نظرت شروع به تحقیر و تهمت زدت به طرف مقابلت میکنی .

من نه میخوام باهات حرف بزنم نه چیز دیگه ای.

پس راتو بکش برو. 

و لطف کن که درباره نظرات من اظهار عقیده نکنی

فکرتو به کار بنداز لطفا.

با واحد حقوقی هم صحبت خواهم کرد که در صورت تکرار حرفای رکیک و فحش و نا سزا و تهمت و سلب آرامش آی پیت پیگری بشه.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** ***** ****** ** ******* *** ** **** ****** ***** برو به پلیس فتا و زیرساخت شکایت کن،
بچه من خودم کارمند همراه اولم، خیلی از پیگیری همراه اول با اون سازمان ها با منه، اول طرفت رو بشناس بعد بیا وق وق بزن. خط کش بردار دهنت رو اندازه بگیر تا بدونی چه کلماتی از دهنت در بیاری. 
کارمندای درجه یک قوه قضاییه رفیقامند؛ 
تازه چند هفته دیگه هم میرم خندوانه.
بگذریم...........
ببین باغ شهر متاسفانه رابطه ما واقعا تار شده پس بهتره بی خیال هم بشیم، من دیگه کامنتی نمی ذارم و رسما تمام می کنم و از تو از همه بازدیدکنندگان و مخصوصا سعید خان معذرت خواهی می کنم ولی اگه صدباره نوشتی در صورت عدم تکرار یا ..... ، منتظر جواب من باش.
با آرزوی بهترین ها و موفقیت روز افزون 
تمام 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
به به کارمند همراه اول دوستت هم کارمند درجه یک قوه قضاییه اس. پس حسابی نونت تو روغنه!  پس چرا داعیه دفاع از حقوق مردم فقیر و بد بخت رو داری تو که مرفه بی دردی برو به زندگیت برس که با زندگی مردم کوچه بازار سر تا پا فرق داره.

شایدم ***** زیاد شده که هی داری به جایی که ازش حقوق میگیری جفتک میندازی؟ها؟


از اون دوست درجه یک قوه قضاییه ات بپرس قاضی مهدوی اصل رو میشناسه یا بگم شخصا احضارت کنه دهن هر دوتاتونو گل بگیره تا به اندازه گلیمت پاتو دراز کنی؟

"ببین من اسم دادم اگه عرضه داری اسم بده توهم ولی اگه ندی حرفات توهم و دروغی بیش نیست."

خنداونه رفتن که کار همس. میخای ثبت نام کنم باهم بریم.
اگه رفتی اعلام کن تا برنامت رو ببینیم و بهت یکم بخندیم روحیم بازشه.


** *** ** * ***** ***** پدر صلواتی.
ا
دوستان این نظر بالایی رو بنده نوشتم دیروز دستم خورد و ناشناس فرستاده شد. معذرت.
دیشب یادم رفت بگم.

وای و افسوس بر جامعه ی شیعه ای که یک سنی لاییک بیاد یک شیعه رو مورد تهدید قرار بده.

همه جا حرف اول را مردم میزنند.پس باید در تمام زندگی از مردم درخواست نظر کرد
دانلود رایگان آموزش رایانه واینترنت:رایانه فردا
باغ شهر عزیز سلام
* خوش به حالت که شیعه ای و بی شک بهترین جای بهشت که اسمش ارم هست از آن توست. خوشا به این فخر، با خودت همه جا ببرش.
**در دیدگاه های اقتصادی مذهب شیعه بسیار نزدیک به سیستم فئودالیته است، یعنی ارباب و رعیتی. یه ارباب هست و بقیه رعیتش . بگذریم
دوست عزیز : 
چندبار کامنت خودت رو بخون تا حداقل بفهمی چقدر مفتضحانه نوشتی اونم به خاطر اینکه با قهر و غضب نوشتی، مشخصه بچه ای ... چاره ای نیست باید بزرگت کنیم.
منم الان دوباره می تونستم بهت ادبیات نا زیبا به کار ببرم ولی این کار رو نکردم چون برای من ارزشمند نیست. میدونم ترک هستی با فرهنگت آشنام ترکها عصبانی بشن همه جا عصبانی اند و امکان داره این خشم و غضبت رو به خونه هم ببری، برای بار چندم  ازت می خوام بی خیال این بحث ها بشی، باشه تو بردی من باختم اصلا همه حرفا و تحلیل های  تو درست و بجا،
باغ شهر بزرگوار دنیای مجازی دنیای تخیلی و غیر واقعی هست، هیچ کس در این دنیا بزرگ و با اهمیت نمیشه، خیلی جدی نگیرش. این ادبیات این فحاشی ها لایق این سایت نیست. سعید خان که دوستت هست به خاطر اون بس کن.
آره عزیزم اصلا شیعه بد تو خوب مذهبت خوب خودت خوب میشه تموم کنی این چرندیاتتو؟

شما عزیزم اگه بیل زنی باغچه خودتو بیل بزن به نظراتت نگا کن ببین چقدر احمقانه و حقارت آمیزه! شما که بزرگی و بچه نیستی یکم فقط یکم دقت کن تو نوشته هات و توهین رو کنار بزار و نظر مخالفتو بپذیر.

عزیزم از کجا میدونی که من ترکم یا نیستم مگه وقتی شما میگی ترکمنی باید باور کنیم؟.شاید میخای آبروی اون بنده خدا هارو ببری؟
شما به زمان کامنت گذاشتن من دقت کن چون اصلن برام مهم نیست اکثرشونو وقتی خوابم میاد برات می‌نویسم.

استثنائا این حرفتو قبول دارم که نباید فحاشی کنی کاش سعید عزیز اون حرفای زشت و زنندتو ستاره دار نمیکرد تا بقیه دوستان فطرتو میدیدن.

البته ناراضیم از سعید چون علوفه در مقابل حرفای تو فحش نیس که حذف کرده.

آره عزیزم اصلا شیعه بد تو خوب مذهبت خوب خودت خوب میشه تموم کنی این چرندیاتتو؟

شما عزیزم اگه بیل زنی باغچه خودتو بیل بزن به نظراتت نگا کن ببین چقدر احمقانه و حقارت آمیزه! شما که بزرگی و بچه نیستی یکم فقط یکم دقت کن تو نوشته هات و توهین رو کنار بزار و نظر مخالفتو بپذیر.

عزیزم از کجا میدونی که من ترکم یا نیستم مگه وقتی شما میگی ترکمنی باید باور کنیم؟.شاید میخای آبروی اون بنده خدا هارو ببری؟
شما به زمان کامنت گذاشتن من دقت کن چون اصلن برام مهم نیست اکثرشونو وقتی خوابم میاد برات می‌نویسم.

استثنائا این حرفتو قبول دارم که نباید فحاشی کنی کاش سعید عزیز اون حرفای زشت و زنندتو ستاره دار نمیکرد تا بقیه دوستان فطرتو میدیدن.

البته ناراضیم از سعید چون علوفه در مقابل حرفای تو فحش نیس که حذف کرده.

البته حرفای من همیشه درست و به جاست و نیازی به تایید یا عدم تایید تو نداره مخاطبان همواره میبینن. و ناظرن.
البته حرفای من همیشه درست و به جاست و نیازی به تایید یا عدم تایید تو نداره مخاطبان همواره میبینن. و ناظرن.


البته حرفای من همیشه درست و به جاست و نیازی به تایید یا عدم تایید تو نداره مخاطبان همواره میبینن. و ناظرن.


سلام باغ شهر چطوری برادر ؟ خوبی ؟ چه خبرا ؟ کارها خوب پیش میره 
تا یادم نرفته، نماز و روزه هات قبول باغ شهر ، ذکر هم می گی؟
خلاصه قراره شد باهم بحث نکنیم ولی این جوری دلم برات تنگ میشه

این بیت شعر رو هم بهت تقدیم می کنم: 

چرخی فلک منله یامان باشلادی
نه چوخوموش آهی زاری دونیانین
باغبان اولدوم گیردیم دونیا باغینا
حئیف کی یوخوموش باری دونیانین

ازلدن دوست ائتدی منی قاندیردی
یالان ساتدی اوره گیمی یاندیردی
درد منی چولقادی بوش دولاندیردی
هئچ یوخویموش اعتباری دونیانین

خسته قاسم دئییر اوزوم گولمه دی
حکیم لقمان درده درمکان بیلمه دی
گؤزومون یاشینی کیمسه سیلمه دی
تؤکولدو باشیما ناری دونیانین

اقا ببینیدمسئله شیعه سنی نیست مسئله کل اسلامه که شما دم ازاون می زنیدباید بدونید امابعدومهمترین اینکه ترک وبلوچو ... وطن پرستی خوبه تازمانی که آشکارا لهت نکنن وتبعیض قائل نشن.اگاه باشیدوهستید ترکانه آذری

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">