ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین:  حامیان گروه تروریستی داعش در توییتر تصویری از برگه رای یکی از رای دهندگان ترکیه‌ای در انتخابات پارلمانی منتشر کرده‌اند که در آن به داعش رای داده شده است.


1433744496559_895.jpg

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی بوابة الفجر، بر روی این برگه رای لوگوی داعش و عبارات "حکم تنها برای خداست" نوشته شده بود.

یک نیروی داعشی که نام "مصمم دولاوی" را بر حساب خود در توییتر گذاشته است، نوشت: یاران ترک برای رای دادن به نفع "دولت اسلامی" (داعش) به پای صندوق‌های رای رفتند و پرچم دولت را در داخل صندوق‌های رای انداختند.

در ترکیه روز گذشته انتخابات پارلمانی برگزار شد.

نتایج آرای انتخابات پارلمانی ترکیه نشان می‌دهد که حزب عدالت و توسعه که از رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری حمایت می‌کند اکثریت مطلق خود را در پارلمان از دست داده است.


۹۴/۰۳/۱۸

نظرات  (۱۵)

کار هر کسی می تونه باشه ، خبرهای بسیار بسیار سطح پایینی است. 
پرینت یه کاغذ کار هر کسی می تونه باشه ، خبر بسیار بسیار سطح پایینی است. در شان این سایت نیست
پاسخ:
دوست عزیزم. جناب علی آقا

این خبر باز نشر از خبرگزاری ایسنا است.

مسئولیت نشر این خبر از بنده ساقط است.

طرفدار داعش هم که از کار در اومد. دیگه چی بگم.
اینبار هم میخاد کار داعش رو ماسمالی کنه. بعد ژست بگیره.
هههههههههههه
خخخخخخخ
متاسفم برای خودم که تو این مدت هم صحبت یه همچین فردی شدم. 

باغ شهر منصف باش.
به نظر منم خبر سطح پایینیه و در شأن ایسنا نیست.
در ترکیه محل رای گیری یک مکان بسته مثل جای پرو بوتیکاست در نتیجه هر کسی میتونه بدون اینکه کسی بویی ببره همچین کاری رو بکنه.

مگه تو کشور خودمون کم تروریست داریم؟
تو انتخابات داخلی خودمون مگه نیست، خودم دیدم یارو نوشته بود : زنده باد محمد رضا شاه ،یا بد و بیراه به دین داده بود.  همه جا می تونه از این اتفاقات بیفته که یه نفر یه مطلب بی ربط بنویسه.
من متاسفم برای خودم که کسی رو آدم حساب کردم که هنوز نمی دونه برای نتیجه گیری علمی موضوعی، تعداد داده ها باید بیشتر از 70 عدد باید باشه، هر کسی که چند کلمه تو نت تایپ کرده که ارزشمند نیست، البته همه برای ابراز نظر آزادند خوبی دنیای مجازی اینه که هر کسی می تونه زرشو بزنه.
باغ شهر و ادمین گرامی : من نمی دونم با بدنام کردن کشور همسایه ترکیه چی گیر ما میاد؟ بهتر نیست از خوبیهای ترکیه یا هر کشور دیگری برای پیشرفت و بهتر شدنمون استفاده کنیم؟ ما هم خوبی هایی داریم اونها هم خوبی هایی دارند. یا اینکه فقط و فقط و فقط ما خوبیم؟
ترکیه انتخابات سالم و دموکراتیکی رو گذروند، کردهای ترکیه فصل نوینی رو اغاز کردند و دیگر می تونن برای کمک به کردهای دیگه مجوز بگیرند و ... موضوعات بحثی خوبی هستند.
افشین یکم عقیدتو درست کن. طرفداری از یه فرد باید اصولی داشته باشه نکنه تو هم خیلی داعش رو دوست داری  و فکر میکنی که یه گروه نمونه و یه دولت ایده آله؟

اصل خبر رو من اصلا قبول ندارم و بازتاب همچین اخباری رو درست نمیدونم چون اینجور اتفاقات  ممکنه در هر کشوری بیفته. مگه تو انتخابات 92 رای های زیادی نبود که به نام های افراد غیر از نامزد ها بودش؟
من مسئله دفاع رو قبول ندارم از این گروه عملگرا که واقعا جنایاتشون عملگرایانست که اگه ماهم در مورد اعتقاداتمون اینقدر صریح بودیم چقدر عالی میشد.
یکی اومده این کارو انجام داده چه داعشی چه طرفدار داعشی. مهم اینه که در ترکیه افرادی هستن که عاشق داعش جنایت کار هستن. این مهمه.




نظر آدم باید ثابت باشه و اگه ثابت نیست معلومه که از اول درست نبوده که بارها دچار تغییر میشه.

وقتی همسایه فردی پولدار و ثروت مند هست ارزشمنده و فرد سعی میکنه که خودش رو به استاندارد های اون همسایش برسونه. به طور مثال استان های شمال شرق و شرق کشور ما هم مرز پاکستان و افغانستان هستن اهالی این استان ها وقتی میبینن که شرایطشون از همسایه هاشون بهتره کمتر به فکر پیشرفت و رفاه بیشترن ولی استن های شمال غرب که همسایشون ارمنستان و ترکیه و اروپاست خیلی دوست دارن که مثله همسایه هشون پیشرفت کنن
اما وقتی یه پولدار میاد و سعی کنه که به زور همسایه کم بضاعتشو ثروتمند کنه اون همسایه مجبوره از یه ارزش هایی دست بکشه یا دچار دوگانگی میشه و مجبوره وا بدهو یا مقاومت کنه و زندگی رو که باهاش راحته حفظ کنه.
این مثله داستان سوریه و ترکیه اس.
دوستان بلاگ بنده و خانم صامتی برای گفتگو در باره انواع موضوعات درباره سوشال نت و رسانه ها باز هست. دوسداشتین تشریف بیارین.

باغ شهر(علی مهدویان ):baghshahreiran.blog.ir

پارادکس(منصوره صامتی مجری شبکه گفتگوی صدای ایران):paradox.blog.ir
باغ شهر جان لطفا تهمت نزنین. یعنی هرکسی که خلاف شما نظر داد داعشیه!!!؟؟
بله تو ترکیه هم عین هرجای دیگه ی دنیا آدم مریض پیدا میشه..حتی تو ایران هم هست. یکم اخبارو پیگیری کنین میفهمین.
افشین خان شما دارای احترامی ولی من کی گفتم که شما داعشی هستی؟
منم مثله تاکید کردم که اصل خبر سطح پایینه.
ولی تو ترکیه هستن افرادی که عاشق افراطی گری اونم از نوع داعشن که اومدن پای صندوق رای و به عقدشون پرداختن و رای دادن.
همون طور که وقتی یکی به محمد رضا رو دوس داره سعی میکنه که با کارهای اینجوری خودشو ثابت کنه.
یکم سعی کنی که هم اخبار رسانه های داخلی و هم اخبار رسانه های عیر فارسی رو بخونی حتما نظرت عوض میشه.
باغ شهر با نهایت احترام ولی جوابت به افشین چرت و بی معنی بود، اول میگی تو ترکیه این جور آدمی هست بعد میگی تو ایران هم هست، خب این برات واقعا ارزشمنده !! یعنی با این عکس این قدر حال می کنی و اینقدر سعی در گرفتن نتیجه بی معنی اصرار داری ، آدم حساب نشدن انگار برات کار سختی نیست. 
نخود آش چطوری؟

تو خودت باید آدم باشی که درباره دیگران نظر بدی ترکمن.
خودشیرینی وحشیها.داعشی ها خوب میدانندکه مردم ترکیه ازانهابدشان می اید.مردم ترکیه بافرهنگ واصیل ومردم دوست هستند
این خبر رو من در یورو نیوز هم دیدم,جوش نزنید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">