ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: رئیس جمهور ترکیه به شایعات درباره زندگی اشرافی اش پاسخ داد.


به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما ، در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره زندگی شخصی رجب طیب اردوغان مطرح شده است و اینکه رئیس جمهور ترکیه زندگی اشرافی دارد.

گفته شده است در کاخ ریاست جمهوری ترکیه با یک هزار و یکصد و پنجاه اتاق و توالت هایی وجود دارد که از طلا است! ارزش کاخ ریاست جمهوری ترکیه حدود ششصد و بیست میلیون دلار است.

در ظاهر این سخنان از زبان کمال قلیچدار اوغلو رهبر حزب مخالف اردوغان مطرح شده است. اردوغان روز گذشته به این شایعات پاسخ داد و از قلیچدار اوغلو دعوت کرد تا به کاخ ریاست جمهوری بیاید و خودش از نزدیک توالت های این کاخ را ببیند. وکیل اردوغان گفته است وی از قلیچدار اوغلو به علت طرح این شایعات شکایت کرده و غرامت یکصد هزار لیره ای معادل سی و هفت هزار دلار را دنبال می کند.

اردوغان در جمع طرفدارانش در استانبول در این خصوص گفت من به قلیچدار اوغلو می گویم اگر در کاخ ریاست جمهوری ، توالت طلایی است بیاید و خودش ببیند و اگر این سخن درست بود من به سرعت از مقام خودم استعفا می کنم اما چنین سخنی صحت ندارد. اگر شما آمدید و در این مکان، توالت طلایی ندیدید آیا از مشکل آفرینی برای حزب جمهوری خلق دست خواهند کشید.»

این سخنان و واکنشها در آستانه انتخابات سراسری ترکیه مطرح می شود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">