ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: مدیر مسئول روزنامه جمهوریت ترکیه به تهدید رئیس جمهور این کشور پاسخ داد. اردوغان گفته بود مدیر روزنامه جمهوریت به علت انتشار تصاویر کامیونهای متعلق به میت تاوان سنگینی خواهد پرداخت.



به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه بوگون چاپ ترکیه، روزنامه جمهوریت روز جمعه تصاویری را در پایگاه اینترنتی خود از کامیون های میت که گفته می شود، حامل سلاح و مهمات به سوریه بودند ، منتشر کرد.

این تصاویر که مربوط به ژانویه 2014 میلادی است ، ماموران ژاندارمری و دادستانی آدانا را هنگام بازرسی از کامیون ها نشان می دهد.



جان دوندار مدیر مسئول روزنامه جمهوریت در پاسخ به این سخنان اردوغان که گفت :‌ کسی که این خبر را منتشر کرد، تاوان سنگینی خواهد پرداخت،‌ ما وی را به راحتی رها نخواهیم کرد، در صفحه شخصی خود در تویتر نوشت: کسی که مرتکب این جرم شده است، تاوان سنگینی خواهد پرداخت، ما وی را به راحتی رها نخواهیم کرد.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما



نظرات  (۵)

اکثر چپی های طرفدار رژیم سوریه تو ترکیه سابقه ی خوبی ندارن. جناب دوندار جزو کسایی بودن که کاریکاتور نشریه ی شارلی ابدو رو دوباره بازنشر کردند و در این مورد هم به تحریک احساسات عمومی محکوم میشدند.
در واقع مخالفت اشخاصی مثل ایشون به سود اردوغانه. در ضمن اطلاعات مذکور ممنوع النشر اعلام شده بود و ایشون به هر حال بخاطر انتشار چنین مطالبی محاکمه خواهند شد.
این ترکمن رفت افشین و بیست رو جایگزین خودشون کرد.
شایدم همونه ولی با اسامی مختلف.
یه عده که هستن که وقتی میگیم نره میرن زود میدوشن.
من هستم باغ شهر عزیز 
وقتی یکی نظرشو اعلام می کنه چقدر بهت بر می خوره.
عاشق رنگ نارنجی تو از کجا می دونی نره؟  بهت نشان داده
وقتی اکثریت قبول داره یه حرفایی رو اون اقلیت در حاشیه میخان با حضور در فضای مجازی به بقیه بفهمونن که اونام هستن. پس باشین که عرصه برای شما آزاده.

تا جایی که بنده از سلیقه خودم مطلعم عاشق رنگ سرمه ای و آبی تیره ام حالا این نارنجی چه صیغه ایه؟

در ضمن وقتی میگی بهت نشون داده ، حرفت جواب داره ولی من اصلا دلم نمیخاد این جا آلوده مسائل این چنینی بشه. پس لطف کن حرفای نامربوط نزن.
در ضمن اگه افشین یکی دیگس چرا شما از مثله بنده ناراحت میشی ؟
دوست عزیز من هدفم اینه که ناگفته ها رو هم تا جایی که اطلاع دارم بگم و در نهایت قضاوت با شماست.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">