ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

هر کیلو زردآلو ترکیه ۳۵ هزار تومان

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ب.ظ
ترکیه آنلاین: هر کیلوگرم زردآلوی وارداتی از ترکیه به قیمت ۳۵ هزار تومان عرضه می‌شود.



رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: علیرغم وجود زردآلوی داخلی در بازار هر کیلوگرم زردآلوی وارداتی از ترکیه به قیمت ۳۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: هر کیلوگرم سیب زرد با قیمت 4 هزار تا 4500 تومان و هر کیلوگرم سیب قرمز با قیمت 5 هزار تا 5500 تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم پرتقال وارداتی مصری در بازار بین 6 هزار و 500 تومان تا 7 هزار و 500 تومان است، ضمن اینکه در حال حاضر پرتقال داخلی در بازار موجود نبوده و در این فصل هم لازم به عرضه نیست.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران بیان داشت: هر کیلوگرم زرد آلو وارداتی ترکیه در بازار 35 هزار تومان و هر کیلوگرم زرد آلو داخلی 15 هزار تومان است.

وی قیمت هر کیلوگرم گوجه سبز را بین 4 هزار تا 14 هزار تومان عنوان کرد و افزود: قیمت هر کیلو توت‌فرنگی بر حسب کیفیت در بازار بین 3 هزار تا 8 هزار تومان متفاوت است.

مهاجران اظهار داشت: هر کیلوگرم هندوانه در حال حاضر با قیمتی بین هزار تا هزار و 800 تومان عرضه می‌شود و با آمدن هندوانه دزفول در روزهای آتی قیمت این محصول کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: قیمت هر کیلو‌گرم ملون و طالبی خوب و با کیفیت در بازار بین 2 هزار تا 2 هزار و 500 تومان است و قیمت هر کیلوگرم گرم موز بین 4 هزار تا 4 هزار و 500 تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی بین 700 تومان تا هزار و 600 تومان، قیمت هر کیلوگرم خیار بین هزار و 500 تا 2 هزار و 500 تومان است.

وی قیمت هر کیلو سیب‌زمینی در بازار را بین 800 تا هزار تومان عنوان کرد و افزود: قیمت هر کیلوگرم پیاز شیری یا سفید در بازار حدود هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم پیاز زرد 800 تومان است.


نظرات  (۱)

در ایران همه پولها در جیب دلالان گرامی و محترم هست.
شهرزاد با تو کاری ندارم . جون من بی خیال شو

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">