ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران با بیان اینکه ایران جایگزین ترکیه در بازار صادرات تخم‌مرغ شده است، گفت: میانگین قیمت این محصول درب مرغ‌داری به ۳۲۰۰ تومان رسیده است.



ناصر نبی‌پور در گفتگو با خبرگزاری مهر از افزایش ۱۰۰۰ تومانی قیمت هرکیلوگرم تخم مرغ درب مرغ‌داری خبر داد و اظهارداشت: میانگین قیمت تخم‌مرغ درب مرغ‌داری با افزایش ۱۰۰۰ تومانی از ۲۲۰۰ تومان به  ۳۲۰۰ تومان رسیده است.

وی اضافه کرد: کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان واردات تخم‌مرغ را از کشور ترکیه به علت شیوع  آنفولانزای پرندگان در این کشور، قطع کرده‌اند و محصول مورد نیازشان را از ایران خریداری می‌کنند به همین جهت، قیمت این محصول مقداری بهبود یافته است.

نبی‌پور با بیان اینکه عرضه تخم‌مرغ در کشور از تقاضا برای آن خیلی بیشتر است، گفت: امسال هم ما با مازاد تولید مواجه هستیم و اگر مرغ‌داران اقدام به حذف مرغ‌های پیر و چربی‌دار و کنترل جوجه‌ریزی نکنند، شرایط از سالیان گذشته هم بدتر خواهد شد.


۹۴/۰۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">