ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

فاطما گل اسلامی به جای فاطما گل ترکیه ای

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب.ظ
ترکیه آنلاین: کارگردان «کلاه پهلوی» گفت:‌ یک سریال و یک نسخه سینمایی با اقتباسی از «فاطما گل»با نام «زینب» می‌سازم.


ضیاالدین دری کارگردان سینما و تلویزیون ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از ساخت فیلم و سریالی به نام «زینب» خبر داد و گفت:‌ این اثر براساس مجموعه ترکیه‌ای «فاطما گل» ساخته می‌شود.



وی با بیان اینکه در مرحله نگارش سیناپس به فکر نسخه سینمایی و سریالی اثر است، افزود: نسخه ایرانی مجموعه «فاطما گل» در قالب سینمایی و منطبق بر ویژگی‌های اسلامی و وجه اخلاق‌گرایانه آن نوشته شده است.

دری اضافه کرد: در حال حاضر مشغول جذب حمایت مالی برای تولید این اثر سینمایی هستم که در صورت حمایت و استقبال کار را شروع می‌کنم.

کارگردان «کلاه پهلوی» تصریح کرد: من در این اثر سعی کردم که اقتباس سینمایی خود را منطبق با وجه اخلاقگرایانه داستان و عاقبت کار شخصیتهای منفی و کنتراست آن با فرجام کار شخصیتهای مثبت تصویرسازی کنم.

دری گفت: من روی سوژه های مختلفی کار می‌کنم و ادعا می‌کنم که می‌شود چنین کاری در سینما و تلویریون ساخته شود. این بحث ریشه‌ای است و بالاخره باید به سراغ آن رفت؛ ما سینماگران نیز به حمدالله قانون را به خوبی می‌دانیم و فکر نمی‌کنم مشکلی پدید آید.

کارگردان «کلاه پهلوی» افزود: این مجموعه نقاط قوت دراماتیک بسیاری دارد اما بسیار دروغ می‌گوید و بسیار به مردم ما خوراک می‌دهد.

دری گفت: می‌توان «فاطما گل»ی ساخت که با ویژگیهای کشور ما هماهنگی داشته باشد. ما باید کارهایی تولید کنیم که مردم پای ماهواره ننشینند و به رسانه ملی ما  و سینمای ایران توجه کنند.



نظرات  (۸)

با سلام و وقت بخیر و شاداب باشید خدمت دوستان عزیز ، مدیر سایت و ... من تو این سایت معروف شدما ، 
خب کارگردان متبحر هم فیلمش رو بسازه که احتمالا چند سال بعد این اتفاق خواهد افتاد، همون موقع کارگردانان ترک هم سریالهای جدیدی بیرون خواهد داد ، موقعش می نشینیم و می بینیم محبوبیت سریال کدام کشور بیشتر خواهد بود؟ از تحلیل تکنیکال قضیه میام بیرون، من اهل فن نیستم، اما برای هر دو (کارگردانان ایرانی و ترک ) آرزوی موفقیت می کنم  آخه مهم اینه که مردم ما یه سرگرمی (در این دنیای پر از مشکلات و دغدغه و نگرانی و ... که در کشور ما شوربختانه به مشکلات فرهنگی واقعا جدی شده )، داشته باشن همین.

جناب ترکمن,مگه شما ایرانی هستی
سلام پارسا یه سوال دیگه بپرس این جوابش مشخصه 
رک و پوست کنده بگو که ایرانی نیستی.
رک و پوست کنده میگم ایرانی ام و این مایه شرم و ننگ منه . 
واقعا ما ایرانیها مایه ننگیم,چون تو شناسنامه ایرانی داری
فحاشی در فضای مجازی کار راحتیه و البته بدون هزینه و من از فحاشی کردن پرهیز می کنم. 
من هم می تونم فحاشی کنم و اعتبار این سایت رو پایین بیارم ولی پرهیز می کنم. جامعه مریض ایران که پر از افرادی مریضی مثل پارساست نیاز به افراد خویشتن دار داره.  کمی صبر و تلاش برای حل مشکلات 
بابا ,ترکمن تو این همه رو از کجا اوردی ,من با تو بحث می کنم تو به ملت ایران مریض میگی اونوقت دم از اخلاق هم می زنی.مگه دروغ میگم,تو مایه ننگ ایران هستی,با این چیزایی که میگی ادم به تو شک میکنه خودت رو به دکتر نشون بده,اخه از کسی که خودش رو میخاد واسه اردوغان بی پدر فدا کنه بیشتر از این انتظاری نیست,

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">